@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sweetfia
Elev |
på min SO-prov så fick jag 6 rätt när man kunde få 11
10 okt, 2011 18:02 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: arrghh jag sticker till polen imorgon!!!! borta hela veckan från skolan, yay! och mugglis :'( men ni behöver nog alla en semester från mig haha. i shall miss you all. now its partey time >:'D ![]() jag kommer sakna dig jättemycket! när du är tillbaka vill jag ha ett långt mail om hur det var i. polen! tänkte gå vild and crazy med gifs men jag skriver från mobilen 10 okt, 2011 19:03 |
|
Ida S
Lärare |
Min obession av Snape gör mig rik :3
"we live together, and harry does all the cooking." 10 okt, 2011 19:03 |
|
soratanaka
Elev |
Min tumblr är asfin.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 okt, 2011 19:04 |
|
whirlwinds
Elev |
10 okt, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: arrghh jag sticker till polen imorgon!!!! borta hela veckan från skolan, yay! och mugglis :'( men ni behöver nog alla en semester från mig haha. i shall miss you all. now its partey time >:'D ![]() jag kommer sakna dig jättemycket! när du är tillbaka vill jag ha ett långt mail om hur det var i. polen! tänkte gå vild and crazy med gifs men jag skriver från mobilen jag kräver mina gifs sen baby 10 okt, 2011 19:10 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: arrghh jag sticker till polen imorgon!!!! borta hela veckan från skolan, yay! och mugglis :'( men ni behöver nog alla en semester från mig haha. i shall miss you all. now its partey time >:'D ![]() Oh no... Mugglis kommer bli tomt utan dig! Men ha det bäst fina du! ♥
10 okt, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Har ett bar byxor på mig som är typ två decimeter för långa.
10 okt, 2011 20:26 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: arrghh jag sticker till polen imorgon!!!! borta hela veckan från skolan, yay! och mugglis :'( men ni behöver nog alla en semester från mig haha. i shall miss you all. now its partey time >:'D ![]() Oh no... Mugglis kommer bli tomt utan dig! Men ha det bäst fina du! ♥ Mugglis kommer bli tomt och även min vecka :o MEEEEEEEEN HA DET FUCKING BÄST!!! ♥ MEN YAAAAAY POLEN!!!!!!!! ![]() 10 okt, 2011 20:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-10 kl. 20:34
|
|
Ginnyy
Elev |
Är det bara jag som lagt märke till att majoriteten av alla Ravenclaware har Ravenclaw-märket som profilbild?
They are up to something! O:
10 okt, 2011 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen