the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Sai och Isac gick iväg för att leta upp mat.
" Dåså då går vi " sa Elionora och log och började gå.
22 nov, 2015 14:00
|
|
Borttagen
|
"um vi behöver faktiskt inte å någonstans" sa Rin och log lite grann.
22 nov, 2015 14:01
|
|
Borttagen
|
Elionora såg på Rin frågandes hon hade inte lagt märke till något vatten i området.
22 nov, 2015 14:22
|
|
Borttagen
|
"Det är lätt att fixa vatten. " sa Rin och använde sina krafter för att skapa is.
"allt vi behöver är att smälta det här" sa Rin
22 nov, 2015 14:25
|
|
Borttagen
|
" Du verkar vara en is varelse " sa Elionora och log hon funderade på sätt att få den att smälta
" Om vi ändå hade en hink " sa Elionora.
22 nov, 2015 14:28
|
|
Borttagen
|
" det kan jag inte hjälpa med" sa Rin
22 nov, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
" Nej och sätter vi den över elden bara så finns det en risk att vi har inget vatten kvar " sa Elionora.
22 nov, 2015 22:30
|
|
Borttagen
|
"tja vi får väl nöja oss med is" sa Rin och suckade lite grann. Rin såg upp mot träden. Hon studerade fåglarna där.
22 nov, 2015 22:33
|
|
Borttagen
|
" Ja om vi inte hittar någon vattenställe " sa Elionora
Sai öppnade boken och kollade på en svamp och läste om den.
" Vi bör ha tillräckligt snart " sa Isac som hade valt att skippa blod för över en dag brukar han göra ibland men det leder ofta till att han inte orkar med så mycket nästa dag.
22 nov, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
Yukiko nickade lite grann.
"Jag tror också det räcker" sa Yukiko
23 nov, 2015 05:43
|
Du får inte svara på den här tråden.