Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

the new school Dimond high

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

1 2 3 ... 136 137 138 ... 152 153 154
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sai och Isac gick iväg för att leta upp mat.

" Dåså då går vi " sa Elionora och log och började gå.

22 nov, 2015 14:00

Borttagen

Avatar


"um vi behöver faktiskt inte å någonstans" sa Rin och log lite grann.

22 nov, 2015 14:01

Borttagen

Avatar


Elionora såg på Rin frågandes hon hade inte lagt märke till något vatten i området.

22 nov, 2015 14:22

Borttagen

Avatar


"Det är lätt att fixa vatten. " sa Rin och använde sina krafter för att skapa is.
"allt vi behöver är att smälta det här" sa Rin

22 nov, 2015 14:25

Borttagen

Avatar


" Du verkar vara en is varelse " sa Elionora och log hon funderade på sätt att få den att smälta
" Om vi ändå hade en hink " sa Elionora.

22 nov, 2015 14:28

Borttagen

Avatar


" det kan jag inte hjälpa med" sa Rin

22 nov, 2015 17:43

Borttagen

Avatar


" Nej och sätter vi den över elden bara så finns det en risk att vi har inget vatten kvar " sa Elionora.

22 nov, 2015 22:30

Borttagen

Avatar


"tja vi får väl nöja oss med is" sa Rin och suckade lite grann. Rin såg upp mot träden. Hon studerade fåglarna där.

22 nov, 2015 22:33

Borttagen

Avatar


" Ja om vi inte hittar någon vattenställe " sa Elionora

Sai öppnade boken och kollade på en svamp och läste om den.
" Vi bör ha tillräckligt snart " sa Isac som hade valt att skippa blod för över en dag brukar han göra ibland men det leder ofta till att han inte orkar med så mycket nästa dag.

22 nov, 2015 23:11

Borttagen

Avatar


Yukiko nickade lite grann.
"Jag tror också det räcker" sa Yukiko

23 nov, 2015 05:43

1 2 3 ... 136 137 138 ... 152 153 154

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > the new school Dimond high

Du får inte svara på den här tråden.