Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp.
Sådär. Människa. Nu kan jag dö om jag vill.
Jag skrattade till.
15 dec, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
Några timmar senare kom jag ut igen. Jag var nöjd med min nya frisyr men jag hade fortfarande mer pengar att spendera.
15 dec, 2013 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag sprang till närmaste bil och hoppade in.
Sedan körde jag därifrån.
15 dec, 2013 16:48
|
|
Borttagen
|
När jag varit inne i säkert ett dussin olika affärer och bar på minst lika många påsar fick jag dåligt samvete... Jag sjönk ner på en bänk och ringde till William.
15 dec, 2013 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag tryckte på "ta emot samtal" och slängde ut den genom fönstret ut i luften. Den landade i en vattenpöl och jag vevade upp rutan igen.
15 dec, 2013 17:01
|
|
Borttagen
|
Han svarade och jag öppnade munnen för att säga hej men jag hörde bara brus och sen avbröts samtalet. Jag försökte ringa ett flertal samtal till men inget svar.
15 dec, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte...göra nåt. Vad som helst!
15 dec, 2013 17:07
|
|
Borttagen
|
Mina ögon blev blanka. Nu hade jag ingen kvar.
15 dec, 2013 17:08
|
|
Borttagen
|
15 dec, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
Jag såg mig omkring på folket som passerade mig. Jag fick en del blickar på mig.
15 dec, 2013 17:13
|
Du får inte svara på den här tråden.