(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
(Nu funkar det igen)
Kyparn kom in med beställningen och jag tog en tugga av mackan, den smakade gott. Jag tuggade klart och la ner mackan på tallriken. ![]() ![]()
27 okt, 2013 14:57 |
|
Borttagen
|
( Yeees!)
Jag drack en klunk av honungsölen.den smakade som honungsöl ska smaka. 27 okt, 2013 15:01 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Honungssölen slank fort ner.
Jag ställde ner glaset på bordet. 27 okt, 2013 15:05 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 15:06 |
|
Borttagen
|
"Var det gott? Frågade jag och såg henne i ögonen
27 okt, 2013 15:10 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
"Bra.
Jag såg att hon hade lite smör runt munnen, Jag tog upp en servett från bordet och torkade henne runt munnen. 27 okt, 2013 15:15 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 15:49 |
|
Borttagen
|
"Så,nu ser man din fina mun igen.
Jag log 27 okt, 2013 16:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen