Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan petar på en av dom med sin phaser bara för att vara säker.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 18:55 |
|
Vildvittra
Elev |
"Men snälla." sa Kestra och himlade med ögonen och gick till stället där de började slå läger några hade tänkt sova här på planeten och hon ville vara med.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 19:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan lägger ner sin sovsäck och suckar.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 19:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vill du inte stanna här? det är ju vackert." ler Kestra och kommer upp bakom honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 19:08 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Vet inte riktigt." säger han och ser på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 19:10 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du är väl inte mörkrädd va?" flinar hon och lägger armarna om honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 19:12 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Nej, det klart jag inte är..vad är du?" frågar han lite roat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 19:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon skakar på huvudet, "Har varit, men var på holodäck och gjorde en kolmörk natt med alla möjliga hemska djur, läten spöken och liknande, har inte vart med om värre men det botade min rädsla." ler hon lätt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 19:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ah, det är ju bra, eller hur." säger han och skrattar lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 28 jun, 2013 19:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jo, jag har vart rädd för ganska mycket." flinar hon roat för hon hade bemästrat sina rädslor.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 jun, 2013 19:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen