Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Det här var på sportlovet men ändå xD)
Vi går förbi en minigolfbana. Mamma: Åh, kolla! En liten stenutställning! 30 apr, 2015 15:31 |
|
Hängslebyxor
Elev |
*Diron slår sig på handen*
D: AAAAOOOO, ao, ao ,ao M:Amen Diron , varför spelar du in en porrfilm med din hand? (trettonåriga killar är skrattretande) ![]() ![]()
4 maj, 2015 17:57 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
4 maj, 2015 18:24 |
|
Corazon
Elev |
5 maj, 2015 17:16 |
|
Borttagen
|
"Det finns ju oliver i olivolja, eller hur? Vad finns det då i barnolja?" - människan som föreläste för oss cx
5 maj, 2015 17:21 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
''Du ser ut som en brottare eller en boxare! ....... det är en komplimang!'' mina vänner när de försöker ge varandra komplimanger...
5 maj, 2015 19:31 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag: "Jag måste duschaaa."
Mamma: "Aa, men jag ska bara diska i badkaret först sen så får du duscha." Hahhaha, alltså vår vattenkran är helt konstig så hon var tvungen att diska i badkaret men det lät så roligt XD Jag: "Alltså Alice det där var hemskt!" Alice: "?" Jag: "först så gick jag på en grej och den gjorde skit ont och då så fick jag typ panik och gick på en annan sak och den gjorde också skit ont och sen så fick jag panik igen och då så gick jag på en till sak som gjorde svin ont!" Alice: "Vaa?" *hängde inte med* Cx
10 maj, 2015 16:25 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag: De lägger upp bilder på plasthästar på instagram. (Jag skulle förklara för en annan)
M: För sista gången: Det. Är. Inte. Plasthästar!! Jag: Jamen vad är de gjorda av då? M: ... plast. 11 maj, 2015 07:02 |
|
Hedwig96
Elev |
När vi erkände våra synder (för ett par veckor sen)
Ida: vad var de du hette? Billy: Billy Jag: vi har kallat dej för Billabong Billy: men de e helt okej Ida: Vi har kallat dej för Skallepär också Billy: Va, jag är ju inte ens skallig!!!! ________________________________ Igår Jag: Du måst se till sen att du är på jobb när vi kommer o hälsar på Billy: Du måste väl se till att vi är på jobb när ni kommer. Nä men har du inte kontakt med nån på facebook? Jag: öh nää Billy: * rablar upp hela sitt namn* Jag: Har du facebook? Billy: Om jag har facebook? Vad tycker du jag är för hippigubbe nu 11 maj, 2015 07:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen