Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Men måste erkänna att jag inte diggar Sebastians sångröst så mycket, han sjunger lite för nasalt för min smak!
![]() ![]()
16 apr, 2012 17:52 |
|
EmahS
Elev |
18 apr, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
GLEE IDAG! 8D *pepp*
18 apr, 2012 08:19 |
|
Ida S
Lärare |
Varför har inte jag skrivit i den här tråden?
Okej det har jag ju, men ändå. Varför har jag inte skrivit om viktiga saker. Som Big Brother-avsnittet. Som inte ens är så aktuellt längre. Spoiler: Tryck här för att visa! "we live together, and harry does all the cooking." 18 apr, 2012 09:14 |
|
EmahS
Elev |
18 apr, 2012 11:46 |
|
Piggy
Elev |
18 apr, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 apr, 2012 16:50 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 18 apr, 2012 17:09 |
|
EmahS
Elev |
18 apr, 2012 17:10 |
|
Piggy
Elev |
18 apr, 2012 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen