The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Ska vi typ använda det i signaturen, maybe?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 aug, 2012 21:10 |
|
amanda1104
Elev |
Ja... Haha... Hej hej här glider doktor M in
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 aug, 2012 11:19 |
|
Majis
Elev |
Ja, eller kanske passar bättre i melodin om det är Dr. M? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 aug, 2012 16:10 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: ÄndraJa, eller kanske passar bättre i melodin om det är Dr. M? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 aug, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
kolla min singnatur
29 aug, 2012 18:55 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: kolla min singnatur Haha xD Sköjsigt! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 aug, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
nu då ?
31 aug, 2012 20:08 |
|
Sideswipe
Elev |
31 aug, 2012 20:10 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Sideswipe: Doctor X här!!! jag har presis börjat läsa The Lightning Thief!!! Jaha, coolt Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 31 aug, 2012 20:15 |
|
Sideswipe
Elev |
31 aug, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen