Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 136 137 138 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Ska vi typ använda det i signaturen, maybe?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

28 aug, 2012 21:10

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Ska vi typ använda det i signaturen, maybe?
Ja... Haha... Hej hej här glider doktor M in

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

29 aug, 2012 11:19

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Skrivet av Majis:
Ska vi typ använda det i signaturen, maybe?
Ja... Haha... Hej hej här glider doktor M in

Ja, eller kanske passar bättre i melodin om det är Dr. M?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

29 aug, 2012 16:10

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av amanda1104:
Skrivet av Majis:
Ska vi typ använda det i signaturen, maybe?
Ja... Haha... Hej hej här glider doktor M in

Ja, eller kanske passar bättre i melodin om det är Dr. M?
Ändra

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

29 aug, 2012 16:20

Borttagen

Avatar


kolla min singnatur

29 aug, 2012 18:55

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
kolla min singnatur

Haha xD Sköjsigt!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

29 aug, 2012 18:58

Borttagen

Avatar


nu då ?

31 aug, 2012 20:08

Sideswipe
Elev

Avatar


Doctor X här!!! jag har presis börjat läsa The Lightning Thief!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m93puaKpj51rbxqcro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc06.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2010%2F070%2F4%2F8%2FIRON_MAN_2_suit_gif_by_petri5ied.gif Min Blogg!!

31 aug, 2012 20:10

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Sideswipe:
Doctor X här!!! jag har presis börjat läsa The Lightning Thief!!!

Jaha, coolt På svenska eller engelska?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

31 aug, 2012 20:15

Sideswipe
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Sideswipe:
Doctor X här!!! jag har presis börjat läsa The Lightning Thief!!!

Jaha, coolt På svenska eller engelska?
Engelska!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m93puaKpj51rbxqcro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc06.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2010%2F070%2F4%2F8%2FIRON_MAN_2_suit_gif_by_petri5ied.gif Min Blogg!!

31 aug, 2012 20:20

1 2 3 ... 136 137 138 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.