Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione626
Elev |
29 sep, 2011 07:07 |
|
Borttagen
|
Gud vilken fanfiction. Den här helt klart den bästa jag läst! Du skriver magiskt. Fortsätt med att skriva
30 sep, 2011 16:12 |
|
Ron
Elev |
Tack så mycket hörrni! och förlåt för min långa frånvaro....
Mycket skola och mycket annat, som sagt inte fått en mening ens.. Känns hemskt men vill inte ljuga för er, helt blackout men ska försöka, det ska jag. Vill verkligen göra klart den här! Tack igen, otroligt att några är kvar ♥ We're all wizards, even Ron. 5 okt, 2011 23:32 |
|
Hermione626
Elev |
6 okt, 2011 07:52 |
|
Borttagen
|
6 okt, 2011 16:01 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tänker vara kvar. Det lovar jag. Var lugn, jag är också kvar 6 okt, 2011 21:25 |
|
Bombarda
Elev |
Jag med!♥
Detta är den första eller andra ff som jag började läsa och då vill jag vara kvar till slutet!♥ Kärlek till alla! 6 okt, 2011 21:27 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Bombarda: Jag med!♥ Detta är den första eller andra ff som jag började läsa och då vill jag vara kvar till slutet!♥ Samma här! 6 okt, 2011 21:46 |
|
Hermione00
Elev |
Skit läge sen jag komenterade något!
Men jag vet en ska som alla tycker: Denna FANFICTION ÄGER!!!!!!!!!!! _______________________________________ Tyck inte synd om dom döda, tyck synd om dom som lever, specielt dom som lever utan kärlek. /Albus Dumbeldore Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3 15 okt, 2011 12:48 |
|
Dramione99
Elev |
Jag läste hela din FF nu. Den var himmla bra!
16 okt, 2011 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen