Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 136 137 138 ... 572 573 574
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


Kära Emma
Du kan inte förstå hur stolt jag är över dig. Du är två år äldre än mig så du är 14 år nu. Grattis gumman. Du har vuxit upp och blivit mer mogen. Jag minns den lilla flickan som lekte med mig och hjälpte mig.
Hoppas du har det bra

Hai

24 maj, 2013 19:00

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
Livet går inte ut på att få 375 likes på varjr bild man lägger upp på FaceBook. Därför har jag inte FB. Och nej jag tänker inte skapa heller, jag har ett liv.


Jaha kul ups nu har jag fb... Men det är bara för att kunna hålla kontakten med folk xD

tycker Rymdkonungen...

24 maj, 2013 20:21

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av Rymdkonungen:
Livet går inte ut på att få 375 likes på varjr bild man lägger upp på FaceBook. Därför har jag inte FB. Och nej jag tänker inte skapa heller, jag har ett liv.


Jaha kul ups nu har jag fb... Men det är bara för att kunna hålla kontakten med folk xD
Exakt samma här, och för att se när mina träningar börjar xD

24 maj, 2013 20:23

Siriusis
Elev

Avatar


Kära folk i klassen
Jag vet inte vem av er som är mina vänner. Såfort ni behöver någon att luta er mot så är jag där men när jag behöver någon så är jag alltid ensam. Dock så vill jag vara ensam när jag är ledsen eller arg, men det skulle vara skönt att veta att någon bryr sig. Det skulle med vara trevligt fall jag kunde sitta med någon på lunchen. Även om jag har min "flock"(fråga inte varför) så vill jag gärna vara social med andra.
Ni får gärna sluta hålla på att tro att jag är inkompetent och inte kan något. Jag vill med att ni ska sluta behandla mig som porslin bara för att ni fick reda på att jag är ett indigobarn.
Ni vill att jag ska vara trevliga mot er? Tja, då bör ni sluta hålla på med mig och Linus. Han är min VÄN. Är det så svårt att fatta? Det finns inget mellan oss två. Vi båda gillar Harry Potter,Percy Jackson och grekisk mytologi så vi har något att prata om.

Hai

24 maj, 2013 20:36

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Får jag krama dig?

tycker Rymdkonungen...

24 maj, 2013 21:36

Borttagen

Avatar


Noel

Men söta rara du, jag har faktiskt också känslor. "Men rör på dig lite då!" Bara för att jag inte är van vid bollar och hellre går än springer för att ha kontroll över bollen... Tack så mycket, blir så otroligt glad.
Och: "Det var ju... bra!" Men tack så mycket älskling, bara för att jag inte är en sportfåne som du så behöver inte jag vara exakt lika snabb som du. Visst, du kom 29 minuter före mig. Än sen? Du sprang hela vägen - jag växlade mellan att gå och jogga hela vägen.

24 maj, 2013 21:58

Borttagen

Avatar


Varför måste du alltid bestämma allt?! Jag vill också bestämma! Och sluta, det där är MINA saker, så du kan inte göra som du vill med dem!

25 maj, 2013 09:31

scarhead
Lärare

Avatar


jag har haft en vecka full av förvirrade tankar och så så så arga känslor och jag har varit besviken och arg på en person på länge - men du lyfte upp mig, du och de andra, men du gör det så enkelt. du gör så jag glömmer bort det dåliga, du får mig på så mycket bättre humör så enkelt, du gör mig så glad, du får mig att vilja testa nya saker. du får mig att vilja vara mer utåt, komma över min blyghet.
jag är verkligen kär i dig, jävla dumhuvud. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

25 maj, 2013 11:13

Myling
Elev

Avatar


Ey, du är snygg, what's your number!? Låt oss ta en fika och diskutera japansk film och pop och typ sitta vid en sjö och hångla eller något. Eyyyyy....... ja.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F6%2F60%2FIcelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg%2F300px-Icelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg.png

25 maj, 2013 11:39

Pixie
Elev

Avatar


mm jo när du vet att jag inte har känslor för dig, du får säga vad du tycker om mig. vi kan vara bff istället för bf & gf om du vill ♥ tyvärr kan jag inte välja vem jag blir kär i

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

25 maj, 2013 12:32

1 2 3 ... 136 137 138 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.