The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: mohahahaha > jag kommer få jätteont i magen om ett tag, så mycket vitlöksdipp @_@ omnomnom *-* *ger en chips till Minidjuret* varsågod! c; jag fortsätter vara ond ja. Vitlöksdipp... Låter gott. *u* 31 dec, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
KossanBerta: det ÄR gott D: ♥
31 dec, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
Jag har gjort någont elakt!
Jag åt upp något som skulle vara till festen Mwohahahaah 31 dec, 2011 13:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har gjort någont elakt! Jag åt upp något som skulle vara till festen Mwohahahaah *GASP* HOW CAN YOU BE SO EVIL?! 31 dec, 2011 13:05 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: mohahahaha > jag kommer få jätteont i magen om ett tag, så mycket vitlöksdipp @_@ omnomnom *-* *ger en chips till Minidjuret* varsågod! c; jag fortsätter vara ond ja. Så snäll du är xD 31 dec, 2011 13:06 |
|
Borttagen
|
Minidjuret, ja! var glad att du fick iaf EN. Jag kunde ha ätit upp allt själv (;
31 dec, 2011 13:07 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Ja, tack så mycket! Du är så snäll alltså! 31 dec, 2011 13:08 |
|
Borttagen
|
^ *ger dig resten av chipsen och vitlöksdippen på köpet* jag har ätit för mycket nu .____.
31 dec, 2011 13:12 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Så snäll du är, men jag kommer må illa av det s: Är det samma för er, för mycket chips och dipp=illamående? 31 dec, 2011 13:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: ^ Så snäll du är, men jag kommer må illa av det s: Är det samma för er, för mycket chips och dipp=illamående? Nej. Men jag mår ju illa av en ruta mjölkchoklad... Antar att man mår illa av olika saker. :c 31 dec, 2011 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen