@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Har visst börjat sälja jultidningar.
7 sep, 2013 21:02 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: Här kommer alla och säljer jultidningar och här kommer jag med pandaförsäljningen o.oHar visst börjat sälja jultidningar. Jo, de har mer skit där och i princip inga premier men man stödjer ju djuren :p
7 sep, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Jag har förnyat min signatur lite För..... Visst är det två bilder i den?!?!? Nej, tyvärr, ser bara en 7 sep, 2013 21:10 |
|
Goggo
Elev |
Jag var nere i källaren nyss.
Det är en riktig såndär spökkällare med spindlar och massa kartonger med gamla kläder. Jag var nere för att leta saker till min Trelawney-outfit (stavning?) då jag såg EN GIGANTISK SPINDEL. Den bara satt där på golvet, rörde sig inte. Jag gav ifrån mig ett mysko ljud och försökte mosa den med mina foppatofflor, men den var alldeles... hård. Jag petade på den med skon, och... Det var en såndär svart plastspindel som man brukar ha vid Halloween. O: Jag sprang upp, eftersom att jag var skraj att hitta någon riktig sådan spindel. Nu äter jag choklad istället.. ^^
7 sep, 2013 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Verro_Luna: Jag har förnyat min signatur lite För..... Visst är det två bilder i den?!?!? Nej, tyvärr, ser bara en Samma här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2013 21:14 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av stellaa: Skrivet av Solkatten: Draco Dormiens Nunquam Titillandus - "Kittla aldrig den drake som sover." Alltså betyder då Draco Malfoys namn "kittla" på latin? Wtf? Draco är väl drake? Men... är den latinska meningen översatt baklänges eller vadå? I'm confused. När man översätter det så står det inte direkt i samma ordning som det står här :3 Hai 7 sep, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Aaaaah!!! anileves fest var så sjukt fantastisk!
7 sep, 2013 21:17 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Elma00: jag har tillbringat hela dagen med att lyssna på black veil brides... ... och kommer tillbringa hela kvällen med att lyssna på AC/DC...
7 sep, 2013 21:30 |
|
Siriusis
Elev |
DEL FEM AV OUTLAST ÄR UTE!! ♥3
Hai 7 sep, 2013 21:44 |
|
Elin Lovegood
Elev |
7 sep, 2013 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen