@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
mitt hjärta kommer smälta....
ODFJKHJKFGJJ VARFÖR MÅSTE HAN DÖÖÖÖ ? D: D: D: D: D: Varför måste det hända just mig, buhu.. QUI GON JINN, IF YOU DIE I WILL KILL YOU D: Hai 7 sep, 2013 20:47 |
|
LolFeelings
Elev |
7 sep, 2013 20:48 |
|
Solkatten
Elev |
Smart att jag kollar det här på kvällen. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2013 20:48 |
|
stellaa
Elev |
7 sep, 2013 20:49 |
|
Solkatten
Elev |
Draco Dormiens Nunquam Titillandus - "Kittla aldrig den drake som sover."
Alltså betyder då Draco Malfoys namn "kittla" på latin? Wtf? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2013 20:50 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Draco Dormiens Nunquam Titillandus - "Kittla aldrig den drake som sover." Alltså betyder då Draco Malfoys namn "kittla" på latin? Wtf? Draco är väl drake? ![]() 7 sep, 2013 20:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av stellaa: Skrivet av Solkatten: Draco Dormiens Nunquam Titillandus - "Kittla aldrig den drake som sover." Alltså betyder då Draco Malfoys namn "kittla" på latin? Wtf? Draco är väl drake? Men... är den latinska meningen översatt baklänges eller vadå? I'm confused. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Verro_Luna: Jag är så himla trött och tänker gå och sova klockan 9 idag. __________ Ändrade planer, klockan är 21:22...... Ojdå..... Klockan är ju inte 9? Den är ju 8... Nine in my cool land Aha... 7 sep, 2013 20:54 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av stellaa: Skrivet av Solkatten: Draco Dormiens Nunquam Titillandus - "Kittla aldrig den drake som sover." Alltså betyder då Draco Malfoys namn "kittla" på latin? Wtf? Draco är väl drake? Men... är den latinska meningen översatt baklänges eller vadå? I'm confused. Men alla språk sätter ju inte orden i samma ordning som vi svenskar gör ^^ T.ex. "I don't hate you" är ju "Jag hatar inte dig", inte "Jag inte hatar dig" ![]() 7 sep, 2013 20:55 |
|
Verro_Luna
Elev |
7 sep, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen