@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och Glina2 sitter och skrattar ihjäl oss åt gamla svartvita Bamse som min syster tittar på. Det är nog det konstigaste jag sett! Haha!
7 sep, 2013 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
Vet inte vad jag ska göra av kvällen.
7 sep, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
NÄÄÄÄÄÄR HANN KLOCKAN BLI SÅHÄR MYCKET???
7 sep, 2013 19:53 |
|
LolFeelings
Elev |
7 sep, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Nyss, tror jag. NÄÄÄÄÄÄR HANN KLOCKAN BLI SÅHÄR MYCKET??? ... no shit. men, det var ju typ eftermiddag nyss o.o 7 sep, 2013 19:59 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: För mig var det förmiddag nyss o.oSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Nyss, tror jag. NÄÄÄÄÄÄR HANN KLOCKAN BLI SÅHÄR MYCKET??? ... no shit. men, det var ju typ eftermiddag nyss o.o
7 sep, 2013 20:03 |
|
EmahS
Elev |
Väljer en kväll framför tvn idag.
Många skulle cykla ner till stranden och grilla marshmallows. Jag är för trött och fryser liksom inne
7 sep, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Vill sova, men då kommer mamma fråga jättemycket...
7 sep, 2013 20:08 |
|
Elma00
Elev |
7 sep, 2013 20:09 |
|
DarkBells
Elev |
7 sep, 2013 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen