@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Consectetuer
Elev |
7 sep, 2013 14:39 |
|
Borttagen
|
trodde att detta skulle bli en äckligt lat dag i min säng med min dator. men sen städade jag mitt rum, gick ut på en lång promenad, duschade och... well, nu är jag här igen och kommer förmodligen vara det resten av dagen. but still, jag känner mig stolt.
7 sep, 2013 14:51 |
|
Elma00
Elev |
7 sep, 2013 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Skrivet av AlvaRawenclaw: HEEEEEJ FOLK SKULLE BLI GLAD OM NI LÄSTE DETHÄR NU ÄR DET SÅ ATT JAG ÄR VÄÄÄÄÄÄLDIGT SNÅL OCH TAYLOR SWIFTS PARFYMER ÄR VÄÄÄLDIGT DYRA OCH JAG OCH MIN PAPPA GJORDE EN DEAL ATT OM MIN TWEET SOM LYDER SÅ HÄR: "MY DAD TOLD ME IF THIS GETS 50 RETWEETS HE WILL BUY ME TAYLOR SWIFTS PERFUME PLS GUYS" FÅR 50 RETWEETS SÅ KÖPER HAN EN AV TAYLOR SWIFTS PARFYMER ÅT MIG!!!!! ;ooooooo såååå snelasneeela små mugglisar, gå in på www.twitter.com/finlandswiftie (min twitter) och retweeta min tweet (MY DAD TOLD ME IF THIS GETS 50 RETWEETS HE WILL BUY ME TAYLOR SWIFTS PERFUME PLS GUYS) det är typ min näst senaste tweet eller nåt snälla älskar alla för evigt som gör det :* Skulle gärna gjort det, men tyvärr har jag inte twitter Fast hennes parfym lufkar skit äkligt ! 7 sep, 2013 15:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Rachel Zabini: naw du är väl för söt och klart vem skulle inte sakna mig Syrran är hemma Saknar dig Cara Riddle ♥ ![]()
7 sep, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
7 sep, 2013 15:35 |
|
Verro_Luna
Elev |
Jag har ont i benen, knät och fötterna...
Har spelat tre matcher i en mini-cup..... Tänker inte gå in på närmare detaljer Sista matchen var jag anfall, vilket jag aldrig i hela mitt liv varit. Det gick väl sisådär men jag fick sisu asken iallafall.
7 sep, 2013 15:42 |
|
Elma00
Elev |
7 sep, 2013 15:43 |
|
Siriusis
Elev |
Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing ♥3
Hai 7 sep, 2013 16:12 |
|
Elma00
Elev |
7 sep, 2013 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen