Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
2 sep, 2012 10:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Ida S får en komplimang för att hon är awesome och snäll och bäst på att skriva och för att hon snart har 900 tummar
Faja aka Twiie aka Frida får en (eller maaaaassaaaaaaa) komplimanger för att hon är bäst. Älskar dig min potatismosgrej ♥ EMELESEL dudette, du är också bäst. Finaste Miranda, jag klarar mig verkligen inte utan dig ♥ Pixie är också bäst ♥3 vill verkligen träffa deej nuuuu
2 sep, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Ida S får en komplimang för att hon är awesome och snäll och bäst på att skriva och för att hon snart har 900 tummar Faja aka Twiie aka Frida får en (eller maaaaassaaaaaaa) komplimanger för att hon är bäst. Älskar dig min potatismosgrej ♥ EMELESEL dudette, du är också bäst. Finaste Miranda, jag klarar mig verkligen inte utan dig ♥ Pixie är också bäst ♥3 vill verkligen träffa deej nuuuu Och jag kan överösa dig med komplimanger :3 Men förkortar mig till, du är världens bästa korv :3 ♥3 2 sep, 2012 11:01 |
|
emilia waislip
Elev |
Jag gillar din profilbild. 2 sep, 2012 11:03 |
|
Clementin
Elev |
Amanda_Weasly- Tack så mycket! C:
2 sep, 2012 11:22 |
|
Little J
Elev |
2 sep, 2012 11:25 |
|
norixxa
Elev |
Skrivet av SabinaPotter: norixxa för hon alltid finns där för mig, även om jag är en rätt usel kompis ibland SabinaPotterdu är inte usel du är bäst. 2 sep, 2012 11:27 |
|
SabinaPotter
Elev |
Skrivet av norixxa: Skrivet av SabinaPotter: norixxa för hon alltid finns där för mig, även om jag är en rätt usel kompis ibland SabinaPotterdu är inte usel du är bäst. Awii, du med! SÃ¥ snurra min jord igen, radion spelar vÃ¥r sÃ¥ng 2 sep, 2012 11:30 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej detta är bara några av alla underbara!♥ Sannaaa för att vara så underbart flummig! Cara RiddleDu är bara AWESOME! Amaia lovegood Min bästa flummigaste vän! Ninny Weasley Fantastiska Hp-fan nr 1!♥ LunaLovegood1 Fantastiska du! Little J Skriver fantastiska ff:s,And awesome! Clementin Coolaste! Ingis Också Coolaste! jaaaaaaag vad ska jag säga I♥you AlexZz Rollar asbra! OCH ALLA NI ANDRA TRO INTE JAG GLÖMMT ER JAG ÄR BARA FÖRSKRÄKLIGT TRÖTT1 TACK Flummobert! Och du är ju bara bäst själv alltså♥
2 sep, 2012 11:55 |
|
superman
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Detsamma! Jättekul att få en chans att snacka lite superman, avifors och Grå Damen är riktiga härliga typer i verkligheten :-D 2 sep, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen