GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
23 feb, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av t i l d a: Tänkte nästan skriva god morgon.. o.o Men jag kände att det var lite för sent för det Lol 23 feb, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
YAAAAY! Ska se Mello med Dobby!!, Pat Evans, Cara Evans, Yeti Evans, Mysan Evans, Polly Evans!!!!
IT´S GONNA BE FUUUUUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23 feb, 2013 18:57 |
|
Borttagen
|
Aw hah, har finaste kusinerna här och det är sjuuuuuukt kul ♥
Enda problemet är att Karolin blev lite sur på mig för att jag inte ville gå på en film som hon ville se... men det har gått över nu! Det känns väldigt skönt att bara slippa tänka på allt, även om Karolin är dator/iPad/mobilnörd och Felicia älskar hundar och är med dem hela tiden... XD 23 feb, 2013 19:20 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jarå 8DSkrivet av Borttagen: Just det hah XD Men annars går det fint MEN jag har ju hoppat upp en klass redan hah Då får du väl hoppa upp en till! 8D
24 feb, 2013 07:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Yes, vi kör på det 8DSkrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jarå 8DSkrivet av Borttagen: Just det hah XD Men annars går det fint MEN jag har ju hoppat upp en klass redan hah Då får du väl hoppa upp en till! 8D 24 feb, 2013 09:12 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: det gjorde min morfar!Skrivet av T3DDY: Yes, vi kör på det 8D Skrivet av Borttagen: Skrivet av T3DDY: Jarå 8DSkrivet av Borttagen: Just det hah XD Men annars går det fint MEN jag har ju hoppat upp en klass redan hah Då får du väl hoppa upp en till! 8D ![]()
24 feb, 2013 10:06 |
|
Borttagen
|
Gooomorgon!
24 feb, 2013 10:25 |
|
Ponnylover
Elev |
24 feb, 2013 14:36 |
|
Borttagen
|
Jag med
24 feb, 2013 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen