@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
jag är typ jäkligt nervös inför när mina skolfoton kommer, ser antagligen jeefligt hemsk ut på både klass och "egna" fotot fml
speech! 6 sep, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
Vi har inte haft skolfoto än. I år är det ovanligt sent, i oktober, som vi ska fotas.
Men vår klass siktar i alla fall på att se ut som en liten regnbåge 8D 6 sep, 2013 22:11 |
|
Vasilisa
Elev |
Jag är sjuk och orkar typ inte göra nånting...
'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts!' ⭐️Ravenclaw forever!⭐️ 6 sep, 2013 22:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är trött, imorgon ska ag anmäla mig till Kulturkarnevalen, vippie ajee
6 sep, 2013 22:13 |
|
Solkatten
Elev |
Vi har fortfarande inte heller tagit något skolfoto, inte ens fått en dag om när vi ska göra det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2013 22:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
6 sep, 2013 22:22 |
|
Hedwig96
Elev |
alltså jag kan se på det här om och om igen hur många gånger som helst, ger såna bra minnen♥ 6 sep, 2013 22:25 |
|
Rachel Zabini
Elev |
Människor er vad dem vill se. 6 sep, 2013 23:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har just gråtit mig igenom dom sista 57 sidorna av en bok..
Hej 6 sep, 2013 23:50 |
|
Solkatten
Elev |
Att sova är något av det bästa som finns.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2013 00:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen