Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13685 13686 13687 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


jag är typ jäkligt nervös inför när mina skolfoton kommer, ser antagligen jeefligt hemsk ut på både klass och "egna" fotot fml

speech!

6 sep, 2013 22:09

Borttagen

Avatar


Vi har inte haft skolfoto än. I år är det ovanligt sent, i oktober, som vi ska fotas.
Men vår klass siktar i alla fall på att se ut som en liten regnbåge 8D

6 sep, 2013 22:11

Vasilisa
Elev

Avatar


Jag är sjuk och orkar typ inte göra nånting...

'Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts!' ⭐️Ravenclaw forever!⭐️

6 sep, 2013 22:11

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag är trött, imorgon ska ag anmäla mig till Kulturkarnevalen, vippie ajee

6 sep, 2013 22:13

Solkatten
Elev

Avatar


Vi har fortfarande inte heller tagit något skolfoto, inte ens fått en dag om när vi ska göra det.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 sep, 2013 22:19

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


http://ask.fm/alviisch <--- fråga stuff, är uttråkad c:

speech!

6 sep, 2013 22:22

Hedwig96
Elev

Avatar



alltså jag kan se på det här om och om igen hur många gånger som helst, ger såna bra minnen♥

6 sep, 2013 22:25

Rachel Zabini
Elev

Avatar


Syrran är hemma känns konstigt att hon har flyttat
Saknar dig Cara Riddle

Människor er vad dem vill se.

6 sep, 2013 23:30

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag har just gråtit mig igenom dom sista 57 sidorna av en bok..

Hej

6 sep, 2013 23:50

Solkatten
Elev

Avatar


Att sova är något av det bästa som finns.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 sep, 2013 00:08

1 2 3 ... 13685 13686 13687 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.