Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
1 sep, 2012 22:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 sep, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
2 sep, 2012 07:38 |
|
Klara Weysley
Elev |
Lida du värkar som en jätte trevlig person och du är väldigt duktig på at duelera
2 sep, 2012 08:02 |
|
mican00
Elev |
:O Fast jag läser ju inte ![]()
2 sep, 2012 09:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Weasley!: Luna♥ är jätte-bra på att skriva ff! Så därför vill jag ge henne en komplimang och en bamsekram♥ Tack så jättemycket!!!! Jag blir nästan tårögd!! 2 sep, 2012 09:50 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: MizzNina Goder afton min sköna höna~ Du skriver alltid så långa härliga inlägg, applåd till dig för det! Det är alltid lika kul att se ett av dem, även om de inte är till mig, haha. ^_^ Eftersom att jag är ett landdjur kan du läsa mina tankar... Så du vet redan allt jag hade tänkt skriva här. Hm... Vad ska jag då göra? Jaja, jag hoppas du tycker om din lite försenade födelsedagspresent haha. Den borde vara påväg nu. XD Ooooch du är en ytterst awesome människa. Jag ser fram emot att träffa dig någon gång. XD First. Tackar tackar *bockar och bugar* Japp jag har redan läst dina tankar. Och jag blev väldigt glad "Fina Nina, smarta, roliga, underbara, åh jag önskar jag var som dig" Tack för dem tankarna. ^_^*fniss* Jag är helt säker på att jag kommer älska vad än du har hittat på. (Bara det inte är en kortlek, jag Hatar kortlekar Och din present blir lite ännu senare, *väntar på skatteåtebäringen* Btw.. GRATTIS!!!!! *hoppar på och ger kramar i överflöd* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 sep, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
MizzNina
Ohja, det går jag alltid runt och tänker på. WWND, det är mitt motto. Jag använder det hela tiden. Hhhhm... Ost och marmelad eller bara ost på mackan? What Would Nina Do? Man tackar! 8'D 2 sep, 2012 10:47 |
|
EMELESEL
Elev |
Okej jag måste ge en komplimang till Sannaaa.
Vi kanske inte har snackat jättemycket och så (men det är aldrig försent...xD) men jag tycker du är en jätteskön och rolig prick och jag MÅSTE träffa dig nån gång ok? 2 sep, 2012 10:48 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av J-star Black: Alla som är med på den här tacklistan, är världens underbaraste läsare! Varje gång jag ser att någon har kommenterat fanfictionen pregnant at seventeen, blir jag jätteglad och ser typ ut så här ![]() Jag får lite dåligt samvete när jag tänker på att jag inte riktigt visar min uppskattning. Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig och vilket stöd ni ger Det här: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() är till: Ellie Lovegood Draconifors MissWentz luna01 Elma00 Emma Granger Knizzlare Hermia Cindy Sara Malfoy Ginny00 erica potter Victoire Weasly Martha LoonyMe amanda1104 Lisen563 Lily Evans Amaryllis Seaker harrypotterr liiiinneaa Dragon_99 mican00 svamp Miss Black Annispop prisonerofazkaban tjejigadia GinnyForever allealicia pansyparkinson♥ Magda me. EpicFaiil onlyoliviaa AndromedaBlack Miss_Green sofie" blueberrydreams Goizan Bombarda isaangel bellaptrsson melindaa Mintskus thalia Ormtunga 96hpevanescence MissLollo Mikaela120 Dramione99 Kattninen m.potter Ginny4ever missdumbledore accioaqua LucyMalfoy Ginny Weasley 01 bullen289 Mimmi02 faja haren! Bibo99 The-little-Gryff Safrina AlvaRawenclaw Tack så ser jag ut varje gång det kommer ett nytt kapitel! 2 sep, 2012 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen