@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
"ska fan inte asa mig till skolan imorgon"
Jooo tydligen måste jag... Dock känns det som jag ska spy Åker nog hem efter den första lektionen! Bye guys Btw Blev klar på 7 minuter. Hai 6 sep, 2013 07:14 |
|
Humlegryta
Elev |
Skrivet av Borttagen: åh, vilket sammanträffande!folk i min klass säger att jag är läskig haha milda himlar, himmel och pannkaka! 6 sep, 2013 09:20 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter inne på tandvården och väntar. Har inte tid förrän 10:10. De hade flyttat från entré A till entré F. Tur att det var en som kom och förklarade vart den låg...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2013 09:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag älskar mitt namn!
Det är helt enastående. Den meningen flög in i huvudet imorse och i samma ögonblick insåg jag att jag ALDRIG tidigare haft den tanken eftersom jag alltid sagt "Jag hatar mitt namn" eller "Jag ogillar mitt namn". Men nu. JAG ÄLSKAR MITT NAMN! JAG ÄLSKAR MITT NAMN! Har ni förstått? hahah jag älskar mitt namn ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 sep, 2013 10:42 |
|
Solkatten
Elev |
Har håltimma från 09:30-13:20. Fun.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2013 10:59 |
|
Siriusis
Elev |
6 sep, 2013 13:09 |
|
Borttagen
|
okej jag åt tre stora portioner mat i skolan. en timme senare var jag hungrig igen.
... 6 sep, 2013 13:28 |
|
Obliviate_
Elev |
orkar inte alls idag..
6 sep, 2013 13:29 |
|
Borttagen
|
JAG SHIPPAT BRADRA / KRAVKEN SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖR♥
6 sep, 2013 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noaidi: Jag slutar vid 11-tiden imorgon pga det är idrott sista lektionen och jag får inte vara med på idrotten på 6 veckor så får sluta tidigare än de andra hehehe Varför får du inte vara med på idrotten? 6 sep, 2013 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen