Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13677 13678 13679 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


"ska fan inte asa mig till skolan imorgon"
Jooo tydligen måste jag...
Dock känns det som jag ska spy
Åker nog hem efter den första lektionen!
Bye guys
Btw
Blev klar på 7 minuter.

Hai

6 sep, 2013 07:14

Humlegryta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
folk i min klass säger att jag är läskig haha
åh, vilket sammanträffande!

milda himlar, himmel och pannkaka!

6 sep, 2013 09:20

Solkatten
Elev

Avatar


Sitter inne på tandvården och väntar. Har inte tid förrän 10:10. De hade flyttat från entré A till entré F. Tur att det var en som kom och förklarade vart den låg...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 sep, 2013 09:45

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag älskar mitt namn!


Det är helt enastående. Den meningen flög in i huvudet imorse och i samma ögonblick insåg jag att jag ALDRIG tidigare haft den tanken eftersom jag alltid sagt "Jag hatar mitt namn" eller "Jag ogillar mitt namn".


Men nu. JAG ÄLSKAR MITT NAMN!

JAG ÄLSKAR MITT NAMN!

Har ni förstått? hahah jag älskar mitt namn ♥ ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 sep, 2013 10:42

Solkatten
Elev

Avatar


Har håltimma från 09:30-13:20. Fun.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 sep, 2013 10:59

Siriusis
Elev

Avatar


hej guys
är hemma igen
klarade hela skoldagen.
Spydde inte!
Hittade en sjukt söt bild

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-frc1%2F1234153_617384864948747_743007399_n.png

Aww

Hai

6 sep, 2013 13:09

Borttagen

Avatar


okej jag åt tre stora portioner mat i skolan. en timme senare var jag hungrig igen.

...

6 sep, 2013 13:28

Obliviate_
Elev

Avatar


orkar inte alls idag..

6 sep, 2013 13:29

Borttagen

Avatar


JAG SHIPPAT BRADRA / KRAVKEN SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖR♥

6 sep, 2013 13:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noaidi:
Jag slutar vid 11-tiden imorgon pga det är idrott sista lektionen och jag får inte vara med på idrotten på 6 veckor så får sluta tidigare än de andra hehehe

Varför får du inte vara med på idrotten?

6 sep, 2013 14:25

1 2 3 ... 13677 13678 13679 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.