Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13676 13677 13678 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeèeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Försök hitta ett è!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

5 sep, 2013 21:01

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Kan folk sluta säga intressant med g? -.-
Och när de skriver eller säger 'Pungt'.

5 sep, 2013 21:05

Frivolt
Elev

Avatar


Fredag imorgon..SÅÅ Skönt!!! Behöver sova.

Och på lördag ska jag mest troligt färga mitt hår, ÄNTLIGEN!! Och rött ska det bli!!

5 sep, 2013 21:27

Tippy
Elev

Avatar


gah.. älskar min nya klass ♥

5 sep, 2013 21:28

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Fredag imorgon..SÅÅ Skönt!!! Behöver sova.

Och på lördag ska jag mest troligt färga mitt hår, ÄNTLIGEN!! Och rött ska det bli!!


u made me smile... fredag!? WOOP WOOOP SOOOVAAAA

Hai

5 sep, 2013 21:28

Zendaya
Elev

Avatar


Vill träffa min kompis nu. Hon bytte skola och blir typ mobbad och är ledsen hela tiden. Dessutom har hon börjat röka. Nej, bara nej.

5 sep, 2013 21:30

Frivolt
Elev

Avatar


Bor i en studentlägenhet, och i mitt hus och runtomkring är det mest bara studentlägenheter...Och just nu är det nollningstider och jag hörde aldeles just ett helt gäng stå o sjunga här utanför x)


Åh, vad jag saknar nollningen

5 sep, 2013 22:11

Borttagen

Avatar


Skrev nyss om låten September av Earth, wind and fire haha till en låt om 30-talet,40-talet och 50-talet löjligt roligt men blev så himla dåligt xD

5 sep, 2013 22:17

Obliviate_
Elev

Avatar


träningsvärk

5 sep, 2013 22:25

Borttagen

Avatar


folk i min klass säger att jag är läskig haha

6 sep, 2013 06:21

1 2 3 ... 13676 13677 13678 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.