Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
![]() Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Ida S: Jag vill ge n komplimang till dig för din profil är så stöttande, du verkar/är så snäll! Tack snälla du "we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2012 21:08 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 sep, 2012 21:15 |
|
lovarto
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha okej xD du är för konstig ibland xD love u ♥ och vad var de för mening?? :s det var väl en jätte fin mening!! ;7;
1 sep, 2012 21:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: haha nej det var det inte xDSkrivet av Cara Riddle: haha okej xD du är för konstig ibland xD love u ♥ och vad var de för mening?? :s det var väl en jätte fin mening!! ;7; ![]()
1 sep, 2012 22:07 |
|
J-star Black
Elev |
1 sep, 2012 22:15 |
|
Knizzlare
Elev |
1 sep, 2012 22:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Soof kag har sett dig i forumen och tycker att du verkar som en jättesnäll person, du skriver fina inlägg
Gillar verkligen att se dig, tycker du borde skicka en uggla någon gång :3 ♥
1 sep, 2012 22:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
En komplimang till avifors, ty hon äter pannkakor som ingen annan.
without something there is no nothing 1 sep, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Okej detta är bara några av alla underbara!♥
Sannaaa för att vara så underbart flummig! Cara RiddleDu är bara AWESOME! Amaia lovegood Min bästa flummigaste vän! Ninny Weasley Fantastiska Hp-fan nr 1!♥ LunaLovegood1 Fantastiska du! Little J Skriver fantastiska ff:s,And awesome! Clementin Coolaste! Ingis Också Coolaste! jaaaaaaag vad ska jag säga I♥you AlexZz Rollar asbra! OCH ALLA NI ANDRA TRO INTE JAG GLÖMMT ER JAG ÄR BARA FÖRSKRÄKLIGT TRÖTT1 1 sep, 2012 22:40 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen