Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovarto
Elev |
1 sep, 2012 20:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha okej xD du är för konstig ibland xD love u ♥
och vad var de för mening?? :s ![]()
1 sep, 2012 20:16 |
|
mican00
Elev |
1 sep, 2012 20:17 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: Kastar lite kärlek på Mugglis i helhet, har saknat att vara här :> Äntligen ♥ Har saknat dina inlägg, verkligen! Skrivet av Borttagen: Komplimang till childhoodlight för att det är underbart att ha henne tillbaka här, och för hennes aslkjdlkjklg vackra profilbild. Tack kära ni, ni är så underbart gulliga! ♥
1 sep, 2012 20:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 sep, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Faja Frida... Jag älskar dig. Du är awesome. Du är bäst. Potatismosgrej. ♥ Du är bäst Emma, du är awesome ♥ LunaLovegood1= min korv för alltid :3 1 sep, 2012 20:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
kossanberta
Vi hade det fantastiskt bra. Me söta du jag kan inte ens hälften av vad du kan. Så jävla cool är du. Alltså lokaltrafiken under pride var inte ens sl personalens specialitet. "nån sade att man kunde åka från telefonplan" hahaha Och nu skrattade jag PRECIS så där. ^^ Men alltså mitt skratt är ju hemskt irriterande. -.- HFHKJUIBTRtcblddgbbbmöllkefhhy JAG KOMMER IMORGON! JAG HAR VISSERLIGEN SKOLA OCH SÅ MEN ÄNDÅ Jag tar med mig sovsäck. 1 sep, 2012 20:44 |
|
Ida S
Lärare |
Ginny00 är otroligt fin inifrån och ut.
"we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2012 20:52 |
|
Ginny00
Elev |
1 sep, 2012 20:55 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
1 sep, 2012 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen