Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Sannaaa
För att hon är en fin, galen, underbar smurf som lyser upp min vardag. På många sätt. :'3. ♥.
1 sep, 2012 18:11 |
|
childhoodlight
Elev |
1 sep, 2012 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Kastar lite kärlek på Mugglis i helhet, har saknat att vara här :> Äntligen ♥ Har saknat dina inlägg, verkligen! 1 sep, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Komplimang till childhoodlight för att det är underbart att ha henne tillbaka här, och för hennes aslkjdlkjklg vackra profilbild.
1 sep, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Tack dillen99
1 sep, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2012 18:47 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
1 sep, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Nejmen tack detsamma kära du! @childhoodlight
1 sep, 2012 19:15 |
|
lovarto
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lovarto: Du är för underbar Beckapecka Skrivet av Cara Riddle: De av er som har räckt mig en hjälpande hand då jag mest sökte den är jag mer än tacksam för och ni finns mig alltid varmt om hjärtat. Att förlora er står jag inte ut med och jag hoppas mig då aldrig behöva det. Jag är ingen enkel människa trotts det förstår ni mig och ni har haft turen att lära er att jag talar ett särskilt språk och det tyder ni bättre än många andra. Ni vet säkert vilka ni är men nu när jag har haft ett helvete har ni hjälpt mig ur det och jag är så tacksam för det ♥ utan er hade jag inte suttit här idag. det var länge sedan jag hade en sån nergång men ni stod ut med mig och tog mig ur den ♥ så drf vill jag tacka: Ni är underbara och jag känner mig hedrad som får vara vän med er detsamma carapara ;* Du är inte jobbig sluta inbilla dig detta! More than anything I'll always help you! Skrivet av lovarto: Skrivet av Cara Riddle: De av er som har räckt mig en hjälpande hand då jag mest sökte den är jag mer än tacksam för och ni finns mig alltid varmt om hjärtat. Att förlora er står jag inte ut med och jag hoppas mig då aldrig behöva det. Jag är ingen enkel människa trotts det förstår ni mig och ni har haft turen att lära er att jag talar ett särskilt språk och det tyder ni bättre än många andra. Ni vet säkert vilka ni är men nu när jag har haft ett helvete har ni hjälpt mig ur det och jag är så tacksam för det ♥ utan er hade jag inte suttit här idag. det var länge sedan jag hade en sån nergång men ni stod ut med mig och tog mig ur den ♥ så drf vill jag tacka: Ni är underbara och jag känner mig hedrad som får vara vän med er detsamma carapara ;* Du är inte jobbig sluta inbilla dig detta! More than anything I'll always help you! hihihiihhihihihihihhihihhi du med ;*
1 sep, 2012 20:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 sep, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen