@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minnie
Elev |
13 feb, 2013 19:29 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av Minnie: Ok, 10 g jag lägger ut det nu!! Tack så mycket! 13 feb, 2013 19:31 |
|
Minnie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förlåt men Boba var först!Skrivet av Minnie: Säljer 2 Fleur någon som vill köpa??? jag jag jag 6 galioner?? ![]()
13 feb, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2013 19:49 |
|
hockey macke
Elev |
söker salazar slytherin kort
food before poeple 13 feb, 2013 20:20 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Söker Ted LUpin och Draco Malfoy kort!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 13 feb, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Söker:
~Elevhems halsduk! ~Kort (Kirke, Vettlös Vendlelin, New Sacamander M.m uggla och fråga! Pleas, om du säljer en Elevhems halsduk, sälj den till mig! BETALAR BRA! 13 feb, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Är det någon som vill köpa ett bronspack som det är 10 bronskort i.
Ibronspacket så finns det: x2 Pansy Parkinson x1 Blodiga Baronen x1 Filius Flitwick x1 Michael Corner x1 Newton Scamander x1 Pomona Sprout x1 Aberforth Dumbledore x1 Lavender Brown x1 Percy Weasley Är det någon som är intreserad så kan vi komma överäns om ett rimligt pris! 14 feb, 2013 09:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det någon som vill köpa ett bronspack som det är 10 bronskort i. Ibronspacket så finns det: x2 Pansy Parkinson x1 Blodiga Baronen x1 Filius Flitwick x1 Michael Corner x1 Newton Scamander x1 Pomona Sprout x1 Aberforth Dumbledore x1 Lavender Brown x1 Percy Weasley Är det någon som är intreserad så kan vi komma överäns om ett rimligt pris! Hur mycket? 14 feb, 2013 09:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Är det någon som vill köpa ett bronspack som det är 10 bronskort i. Ibronspacket så finns det: x2 Pansy Parkinson x1 Blodiga Baronen x1 Filius Flitwick x1 Michael Corner x1 Newton Scamander x1 Pomona Sprout x1 Aberforth Dumbledore x1 Lavender Brown x1 Percy Weasley Är det någon som är intreserad så kan vi komma överäns om ett rimligt pris! Hur mycket? Redan en köpare! Kag vet inte hur mycket jag ska ta för det, men vad tycker du!!??? GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!❤❤ 14 feb, 2013 09:56 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen