GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu ska jag sova och låtsas att Clara är fin och inte orkar retas för Yohio imorgon. ok? Goooodnaaaatt ♥
19 feb, 2013 21:06 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Haha, hände mig för några dagar sedan XD Du har säkert fixat det nu, men iaf så högerklickar man på skrivbordet - Grafikalternativ - Rotation - Rotera till normalt Då är det fixat ![]()
20 feb, 2013 07:44 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA JAAAA jag har fått en lejonkigurumi ♥ *Avundsjuk* GUD VAD UNDERBART!! Jag vill ocksååååå D: Eller jag vill ha en Totorokigurumi c8 Jag minns när jag sa det till dig, men då visste du inte vad det var cx Tror jag cx Hur som helst, vem fick du den av? c: Vet du var den är köpt? c: ![]()
20 feb, 2013 08:15 |
|
Borttagen
|
Yeeeyyy! Det funkar igen!!
21 feb, 2013 06:15 |
|
Borttagen
|
Mugglis funkar igen!
21 feb, 2013 06:57 |
|
Borttagen
|
Jag ska på nolltid få 2000 inlägg nu! Inte med spam såklart!!
21 feb, 2013 07:07 |
|
Borttagen
|
Mugglis, JAG HAR SAKNAT EEEEEER ♥
21 feb, 2013 08:23 |
|
t i l d a
Elev |
Var aldrig inne (försökte inte heller) igår så jag fattade typ inget av vad som hade hänt xD Förutom när jag kollade på fb och såg att det var typ en "krasch" eller vad man ska kalla det.
21 feb, 2013 09:55 |
|
Borttagen
|
Ja är sjuuuk
21 feb, 2013 13:28 |
|
Miss_E
Elev |
21 feb, 2013 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen