Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GRYTHENPUFF

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

1 2 3 ... 1359 1360 1361 ... 1663 1664 1665
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ååh valerie finnigan din profilbild är SÅ söt! ♥


Nämen tack du, det var snällt sagt :" Din profilbild är väldigt awesome den med, Marodörkartan..

Är det du? Isådanafall jag önskar att jag var lika söt som du
^-^

19 feb, 2013 20:39

Borttagen

Avatar


Har ni sett att man kan förhandsgranska sin profil?

19 feb, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


Va?

19 feb, 2013 20:41

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har ni sett att man kan förhandsgranska sin profil?
Kan man, det måste jag testa!

19 feb, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av JosefinFini:
Skrivet av Borttagen:
HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X)
Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt
upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx

Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥

Nej usch vad jobbigt XD
Testa ctrl + alt + någon av pilarna (tills det blir rätt) c: Det gick iaf att vända på min skärm så. Blev lite rädd när jag testade, när hela skärmen vände på sig, men det gick att vända tillbaka som tur var cx *Pjuf*
Skrivet av Miss_F:
Skrivet av JosefinFini:
Skrivet av Borttagen:
HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X)
Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt
upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx

Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥

Nej usch vad jobbigt XD
Testa ctrl + alt + någon av pilarna (tills det blir rätt) c: Det gick iaf att vända på min skärm så. Blev lite rädd när jag testade, när hela skärmen vände på sig, men det gick att vända tillbaka som tur var cx *Pjuf*

Så gjorde jag också
Taaaaaack finaste ♥

19 feb, 2013 20:58

Borttagen

Avatar


Good night!

19 feb, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ååh valerie finnigan din profilbild är SÅ söt! ♥


Nämen tack du, det var snällt sagt :" Din profilbild är väldigt awesome den med, Marodörkartan..

Är det du? Isådanafall jag önskar att jag var lika söt som du
^-^


Ja, det är jag på bilden ^^ Naww, det var snällt sagt, men jag tror nog att du är jättesöt som du är! ^^

19 feb, 2013 21:03

Borttagen

Avatar


Nej jag är fulast i världen!

19 feb, 2013 21:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nej jag är fulast i världen!


Nej, ingen är ful. Alla är fina på sitt sätt, så det så!

19 feb, 2013 21:04

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Good night!
Good night!

19 feb, 2013 21:05

1 2 3 ... 1359 1360 1361 ... 1663 1664 1665

Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF

Du får inte svara på den här tråden.