GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ååh valerie finnigan din profilbild är SÅ söt! ♥ Nämen tack du, det var snällt sagt :" Är det du? Isådanafall jag önskar att jag var lika söt som du ^-^ 19 feb, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Har ni sett att man kan förhandsgranska sin profil?
19 feb, 2013 20:41 |
|
Borttagen
|
Va?
19 feb, 2013 20:41 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan man, det måste jag testa! Har ni sett att man kan förhandsgranska sin profil? 19 feb, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Nej usch vad jobbigt XD Testa ctrl + alt + någon av pilarna (tills det blir rätt) c: Det gick iaf att vända på min skärm så. Blev lite rädd när jag testade, när hela skärmen vände på sig, men det gick att vända tillbaka som tur var cx *Pjuf* Skrivet av Miss_F: Taaaaaack finaste ♥Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: HAHA fatar ni hur sjukt svået det är för mig att skriva på min dator just nu? X) Jag har tappat ordet... ni vet där man läser allt? Den har på något sätt vänt sig, så jag har ställt upp datorn på högkant och får väldigt ont i nacken ocn vänstra axeln när jag skriver... cx Någon som vet hur man ka få det tillbaka till det vanliga igen? ♥ Nej usch vad jobbigt XD Testa ctrl + alt + någon av pilarna (tills det blir rätt) c: Det gick iaf att vända på min skärm så. Blev lite rädd när jag testade, när hela skärmen vände på sig, men det gick att vända tillbaka som tur var cx *Pjuf* Så gjorde jag också 19 feb, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Good night!
19 feb, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ååh valerie finnigan din profilbild är SÅ söt! ♥ Nämen tack du, det var snällt sagt :" Är det du? Isådanafall jag önskar att jag var lika söt som du ^-^ Ja, det är jag på bilden ^^ Naww, det var snällt sagt, men jag tror nog att du är jättesöt som du är! ^^ 19 feb, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Nej jag är fulast i världen!
19 feb, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej jag är fulast i världen! Nej, ingen är ful. Alla är fina på sitt sätt, så det så! 19 feb, 2013 21:04 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Good night! Good night! 19 feb, 2013 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen