Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Amandan - Åh, tack, detsamma x10000, verkligen, du är super ♥♥♥♥♥
2 jul, 2012 19:01 |
|
Savi
Elev |
2 jul, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Amandan: Men guuud, tack så mycket! ♥ Detsamma!
2 jul, 2012 19:03 |
|
Fang
Elev |
Amandan: Tack!
2 jul, 2012 19:03 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: kinshaw - Tack detsamma! haha jo det stämmer xD jag minns dock inte vad du hette ![]()
2 jul, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
2 jul, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
yaaay söööt taaaccccckkkk
Ekkiis ek är ett träd Grå Damen du är ett spöke buuuu Ally Regins yeeeeey fangirl -Patronus- du är blå Ingis ingis dit efter namn är majs therese9191 luna99 99 AlexZz yeeey ninja kompis Ronald Weasley batman Celebikai påminner om en pokemon Amandan dan på slutet HarryPotterr två r Albus 3 3+3 =8 EmahS ssssssssssssssss Ellociraptor vem är du Savi ditt namn trodde jag att det stog saliv första gången XD Emme Lestrange du är en emme xXHalfbloodPrincessXx du är en människa Drake du är ett djur ._. Knizzlare du är med ett djur ._. Luna.Lovegood, lovegood yeeey månbarnet din mamma är månen TheWitch du är en te person te häxa yeey PansyParkinson♥ du gillar pansy tror jag jessipotter du är en sssssssssssig person PotterHunger är du hungrig? kinshaw du har ett W på slutet om du inte viste det ^^ IvveKingh min dator tycker om blod iglar gör du? Rawenclaw98 gillar talet 98 tror jag Fang x knut Cave Trouble jätte cool xxRxx gift 2 jul, 2012 19:12 |
|
AlexZz
Elev |
2 jul, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
linnlovegood: Jag HATAR Pansy, haha =P
2 jul, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men ditt namn säger mer en dej c:linnlovegood: Jag HATAR Pansy, haha =P det finns inte så många ninjor här på mugglis 2 jul, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen