Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Skriver på min novell(på engelska) Hade typ skrivit 1-2 stycken men sen fastnade jag såklart här igen xd
11 sep, 2011 22:32 |
|
Enchanted
Elev |
^
Det är alltid så för mig^^ Man ska göra något viktigt på datan och tänker att man kan hänga på mugglis i 2 minuter och så fastnar man... xD 11 sep, 2011 22:34 |
|
leumas vän
Elev |
11 sep, 2011 22:43 |
|
MayoGryffindor
Elev |
^Hihi, det är ju alltid något
Nä, nu ska jag fixa mig, käka glass och sedan sova Haha, skola imorgon, fuuuck -.- Godnatt Mugglisar ! "She's buying the stairway to heaven" 11 sep, 2011 22:45 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Godnatt. Ska nog lägga mig snart med... :c Sa inte godnatt, ska inte sova, sade godkväll 11 sep, 2011 22:45 |
|
Enchanted
Elev |
11 sep, 2011 22:46 |
|
kinshaw
Elev |
11 sep, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
11 sep, 2011 22:52 |
|
Enchanted
Elev |
11 sep, 2011 22:52 |
|
kinshaw
Elev |
11 sep, 2011 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen