Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 15:04 |
|
Salazar1
Elev |
21 nov, 2011 15:26 |
|
Fang
Elev |
c'est votre vie et personne ne peut vous le prendre
21 nov, 2011 15:28 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 15:37 |
|
Salazar1
Elev |
Status Elev (Master of Death) Elevhem Slytherin Ålder 12 Bor i vingummiborgen Foruminlägg 3324 Forumbetyg +99 Blev medlem 22 feb 2011 Sågs Senast 21 nov 2011 15:42 | Inloggad Pengar 102 galleoner, 12 knutingar Välkommen till Saliz lilla hörn Innan ni scrollar ner finns här små meddelande som ni bara måste läsa Kolla gärna min blogg ( www.awsomewrestling.blogg.se ) OBS. Dela bloggen med Moldemort (hon är Moa jag är Josse) Kolla min youtube kanal och bli vän med mig "Wisface" Och till sist kika gärna in på min stardollsida om ni är members där "Majmini_99" This is my very good friend; Fang Sist; c'est votre vie et personne ne peut vous le prendre ___________________QUIDDITCH________________________________ Mitt Quidditch-lag The Flying Dragons Lagkapten: Salazar1 Sökare: Dragonskull Jagare: Knizzlare Jagare: Pixie Jagare: Valmo Slagman: Tonks-nea1 Slagman: mrfufnek Vaktare: Salazar1 _________________________Annat skojsigt____________________________ Släktträd Min kära fru: MissMolly Galne kusinen: jan Kusin Dragonskull Storasyster Knizzlare Andra stora syster LolligaLuna tvåhundrafemtio åriga farmor med öron av brysselkål Puffsurrare Världens bästa tvilling Tonks-nea1 Min brutalt onda styvsyrra Pixie Oupptäckta brorsan mrfufnek Försvunna Kusin Alicedor Farbror IvveKingh Min supersnälla storebror och bästis Dracou supermegafoxxyawesome lillasyster Moldemort coola stosyster Elin Granger sysslings styvfars farmors dotterdotter GinnyOlivia Släktträdet bara växer och växer! Är du min släkting? Mejla!! ♥SLYTHERIN♥ råkade kopiera nästan hela min press. Slytherin Pride 21 nov, 2011 15:43 |
|
Tonkss
Elev |
1. Springa eller cykla?
2. Festa eller plugga? 3. Kriminalserier eller sjukhusserier? 4. SMSa eller prata i telefon? 5. Läsk eller vatten? 6. Fredag eller lördag? 7. Teoretiskt eller praktiskt? 8. Jeans eller strumpbyxor/leggins? 9. Soffa eller säng? 10. Laga mat eller baka? --------------------------------------------------------------------------------
21 nov, 2011 15:52 |
|
Borttagen
|
1. Guld eller silver?
2. Biologi eller kemi? 3. Ögonbryn eller ögonfransar? 4. Grey's Anatomy eller CSI? 5. Daniel Radcliffe eller Rupert Grint? 6. Blond eller brunett? 7. Hänga Harry eller Snape-spelet? 8. Randigt eller prickigt? 9. Godis eller chips? 10. Sverige eller utomlands? 21 nov, 2011 15:54 |
|
Salazar1
Elev |
21 nov, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
1. Rupert eller Daniel?
2. Chokladglass eller Vaniljglass? 3. Skriva eller Teckna? 4. Lager 157 eller H&M? 5. Max eller McDonalds? 6. Svart eller Vitt? 7. Blogg eller Facebook? 8. Kolsyrat vatten eller Läsk? 9. Höst eller Vår 10. Hemma eller Borta 21 nov, 2011 16:13 |
|
superman
Elev |
1. Rupert eller Daniel?
2. Chokladglass eller Vaniljglass? 3. Skriva eller Teckna? 4. Lager 157 eller H&M? 5. Max eller McDonalds? 6. Svart eller Vitt? 7. Blogg eller Facebook? 8. Kolsyrat vatten eller Läsk? 9. Höst eller Vår? 10. Hemma eller Borta? 21 nov, 2011 16:14 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen