Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
20 sep, 2011 20:20 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: vill ha något att vara bra på! alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter! 1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej. 2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names) 3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked. 4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig? 5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD 6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!! 20 sep, 2011 20:20
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-20 kl. 20:21
|
|
Enchanted
Elev |
avifors Menar du det? Nu blir jag smickrad
20 sep, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: vill ha något att vara bra på! alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter! 1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej. 2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names) 3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked. 4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig? 5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD 6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!! bullshit xD 20 sep, 2011 20:25 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: vill ha något att vara bra på! alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter! 1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej. 2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names) 3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked. 4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig? 5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD 6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!! bullshit xD Nej. Asså jag lovar, varenda ord är sant. 20 sep, 2011 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: vill ha något att vara bra på! alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter! 1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej. 2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names) 3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked. 4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig? 5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD 6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!! bullshit xD Nej. Asså jag lovar, varenda ord är sant. tack 20 sep, 2011 20:31 |
|
Ida S
Lärare |
Jag vill ha en keyboard! Jag måste ha en om mina betyg i estetämnena ska stanna på topp men jag vill inte lägga pengar på en, dammit!
"we live together, and harry does all the cooking." 20 sep, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Vill ha en familj som inte är helt rubbad, tiilit hos mina föräldrar och vänner som bryr sig
20 sep, 2011 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vill ha en familj som inte är helt rubbad, tiilit hos mina föräldrar och vänner som bryr sig Jag bryr mig om dig, det ska du veta ♥ 20 sep, 2011 21:53 |
|
Enchanted
Elev |
Jag vill ha egoboost magazine
20 sep, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen