Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill ha - tråden

Forum > Off Topic > Vill ha - tråden

1 2 3 ... 135 136 137 ... 282 283 284
Användare Inlägg
adliitam
Elev

Avatar


Jag vill ha goooodis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2yw8h3r.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F9i705k.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2lo3qz7.png

20 sep, 2011 20:20

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vill ha något att vara bra på!
alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden

URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter!
1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej.
2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names)
3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked.
4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig?
5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD ".
6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!!

20 sep, 2011 20:20

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-20 kl. 20:21
Antal ändringar: 2

Enchanted
Elev

Avatar


avifors Menar du det? Nu blir jag smickrad Jag menar vad jag sa, du är helt awesome!

20 sep, 2011 20:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
vill ha något att vara bra på!
alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden

URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter!
1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej.
2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names)
3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked.
4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig?
5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD ".
6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!!


bullshit xD

20 sep, 2011 20:25

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
vill ha något att vara bra på!
alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden

URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter!
1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej.
2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names)
3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked.
4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig?
5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD ".
6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!!


bullshit xD

Nej. Asså jag lovar, varenda ord är sant.

20 sep, 2011 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
vill ha något att vara bra på!
alla männsikor runt om mig är så himla duktiga på allting och jag känner mig bara sämst på allt hela tiden

URSÄKTA????? Jag ska motbevisa detta, har bevis på samtliga punkter!
1. Du är en fantastisk, sprudlande människa som ingen kan tycka illa om. Seriöst du blev framröstad till skolans kompis. Säger inte det dig något? Du är helt enkelt en helt underbar, awesome tjej.
2. Du ser så jäkla bra ut. Och det säger jag inte för att jag är din kompis. Det tillsammans med punkt 1 får alla killar du någonsin träffar att falla pladask för dig, något jag har sett exempel på hur många gånger som helst. Till exempel skulle jag räkna upp tre killar på bokstaven O som blivit helt upp över öronen förälskade i dig PLUS VÄLDIGT MÅNGA ANDRA. (Ask for names, I'll give you names)
3. Din röst. Du sjunger otroligt bra. Som i 5an på soarén, alla blev helt breathtaked.
4. Hur du skriver och uttrycker dig. Du ska till fucking jävla Polen pga det. Räcker det som bevis för dig?
5. Du har ett oerhört bra öga för detaljer. Typ inredning och sånt, du ser sånt inte andra ser. Och dina tavlor! Du borde fortsätta med det, alla berömmer den jag har i mitt rum och jag ba, jättestolt, "det är en MD ".
6. Du är för en DERO för Christ's sake!!!!


bullshit xD

Nej. Asså jag lovar, varenda ord är sant.


tack

20 sep, 2011 20:31

Ida S
Lärare

Avatar


Jag vill ha en keyboard! Jag måste ha en om mina betyg i estetämnena ska stanna på topp men jag vill inte lägga pengar på en, dammit!

"we live together, and harry does all the cooking."

20 sep, 2011 21:46

Borttagen

Avatar


Vill ha en familj som inte är helt rubbad, tiilit hos mina föräldrar och vänner som bryr sig

20 sep, 2011 21:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vill ha en familj som inte är helt rubbad, tiilit hos mina föräldrar och vänner som bryr sig


Jag bryr mig om dig, det ska du veta ♥

20 sep, 2011 21:53

Enchanted
Elev

Avatar


Jag vill ha egoboost magazine

20 sep, 2011 22:06

1 2 3 ... 135 136 137 ... 282 283 284

Forum > Off Topic > Vill ha - tråden

Du får inte svara på den här tråden.