Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
Nathalie kom snabbt tillbaka med de som fanns kvar.
"ska vi anfalla nu ?" frågade Nathalie
6 maj, 2015 14:32
|
|
Borttagen
|
Alice såg på Morgana
" ja nu går vi till anfall " sa Morgana allvarligt.
6 maj, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Nathalie & Nathan log. De skulle äntligen få strida. De båda två begav sig snabbt mot go tower.
6 maj, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
Morgana och Alice kom efter Alice log nu skulle nu hon befria sina bröder.
6 maj, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
Nathan & Nathalie väntade på klar tecken så att de visste om de bara skulle attackera eller vänta.
6 maj, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
Morgana såg på dom och nickade
" atack " sa Morgana och log.
6 maj, 2015 20:06
|
|
Borttagen
|
Nathalie förvandlade sig till en stor tiger & sprang mot Go tower.
Nathan gjord en öppning så att de andra skulle kunna ta sig in.
6 maj, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
Alice och Morgana sprang in i Go Tower de såg sig omkring efter någon att atackera.
6 maj, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Blaze märkte dem & tryckte snabbt på larm knappen.
Nathan gick in i go tower i lugn & ro.
6 maj, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
Denisa var redo att försvara go Tower och dig själv Ken och Pontus gick ut ur Rays rum.
6 maj, 2015 20:27
|
Du får inte svara på den här tråden.