Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag hör Sam ropa på mig, inte långt bakom.
17 dec, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
Jag kastar mig i närmaste tomma soffa.
17 dec, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
Jag skriker gällt av rädsla när Sam hinner tag i mig och greppar hårt om min arm.
17 dec, 2013 16:24
|
|
Borttagen
|
Hela rummet snurrar och mina ögonlock blir vääldigt tunga
17 dec, 2013 16:28
|
|
Borttagen
|
Han drar mig mot min vilja tillbaka mot festen. Jag försöker slita mig loss.
17 dec, 2013 16:39
|
|
Borttagen
|
Det sluar med att jag somnar
(Jag kommer sova ett tag nu.. typ en timme)
17 dec, 2013 23:17
|
|
Borttagen
|
Jag skriker. Ingen märker för att musiken är så hög.
18 dec, 2013 08:44
|
|
Borttagen
|
18 dec, 2013 12:06
|
|
Borttagen
|
Sam skriker också.
- Jävla Bitch!! Hör jag. Sedan blir allt svart för han slänger mig mot en vägg och mitt huvudet typ går sönder -.-
18 dec, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
Jag vaknar ett tag senare. Allt är lugnare och Soffan runt mig är full av par.
18 dec, 2013 12:13
|
Du får inte svara på den här tråden.