(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"För att du är kall.
"Är du hungrig? frågar jag 27 okt, 2013 14:07 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:09 |
|
Borttagen
|
"Kom,vi går och äter nåt
Jag leder henne mot en restaurang en bit bort. 27 okt, 2013 14:11 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:14 |
|
Borttagen
|
"Hej jag skulle vilja ha ett bord för två,sa jag till kyparen
"Absolut,den här vägen! Han gick mot ett bord Jag gick efter 27 okt, 2013 14:17 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner vid bbordet med Abby brevid mig.
kyparen gav oss en meny. Jag läste igenom den. 27 okt, 2013 14:21 |
|
evee
Elev |
Jag flyttade mig närmare honom och läste ur samma meny, jag bestämde mig för en sallad.
(Jag får skriva mitt inlägg här istället, för även om du skrivit står det att jag var den sista som skrev.) Jag ser på Jack och väntar på att han ska säga vad han vill ha. (Nästa inlägg) Jag ändrade mig när jag hörde honom. "Jag taren fralla och mineralvatten." (Nästa) Jag lutade huvudet mot hans axel och tog hans hand. ![]() ![]()
27 okt, 2013 14:23
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-27 kl. 14:48
|
|
Borttagen
|
Jag var inte så hungrig.
"Jag tar en honungssöl. 27 okt, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
"Det ska bli,sa kyparen och gick iväg
Jag tittade på Abby,hon såg trött ut. (nästa) Jag log åt hennes beröringar,det kändes bra att ha henne hos mig. 27 okt, 2013 14:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen