Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens citat av kompisar/bekanta

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

1 2 3 ... 135 136 137 ... 328 329 330
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


syrran: "asså min klocka ändras jämt!"
jag: "är det inte det en klocka gör?"

22 apr, 2015 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
syrran: "asså min klocka ändras jämt!"
jag: "är det inte det en klocka gör?"



Hahhaha xD

22 apr, 2015 22:17

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Vi åkte bil med vår lärare, K.
K: Nu vill den bilen köra om... jag körde om den förut, men sånadär fina bilar blir ju så störda när de blir omkörda av minibussar och liknande. Jaja, han (..hen? ) får väl köra om då.
*bilen kör om*
...
K: Ska jag köra om den igen?? >:'D

22 apr, 2015 23:23

Chaemy
Elev

Avatar


S: "Jaså du håller på med din platta nu?"
Jag: "Mm"
S: "Skriver du?"
Jag nickar.
S: "Det är något fel på er"
Och så gick han sin väg.

Jasådu xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

25 apr, 2015 18:35

Borttagen

Avatar


På vårfesten i skolan.

M: Amélie, vill du gå och köpa marshmallows doppade i choklad?
Jag: Du kan, jag följer med men vill inte.
M: Okej, men varför vill du inte?
Jag: Därför jag tänker faktiskt på min hälsa. *stoppar tre skumtomtar i munnen*

25 apr, 2015 18:55

Borttagen

Avatar


Min kusin är bäst...:

J=pappan
M=kusinen
J:vad fick du för mat hos farmor?
M:fisk
J:vad för fisk?
M öd fisk
Var ju tur det!!!

Har typ tusen till men.... Kommer inte på nån mer?

25 apr, 2015 19:22

Borttagen

Avatar

+2


"Vill inte du ha kaffe?" - F
"Jo, men jag vill ha det i en manlig och stor kopp." - R.
Yepp...

26 apr, 2015 18:22

Hedwig96
Elev

Avatar

+2


Ida: o sen far vi till Rhodos.
Lord Bert: höhö så kommer ni hem o e gravida
Ida: nej vi är int som du
Bert tittar ner på sin mage

26 apr, 2015 22:27

Borttagen

Avatar

+1


Om vilket land vi ska ta på gympan:

William P: Jag ska lätt ta Spanien!
William J: Aa, jag med!
WP: Älskar Spanien! *i italiensk dialekt ->* pizza och pasta, moah!
WJ: Det där är franskt.


Om att de ska typ spränga i Mount Everest för att bygga en biltunnel:

Yassi: De kan ju inte spränga i världens högsta berg! Tänk om det rasar! ... då har vi ju inget högt berg längre!

M: Oooh, jag är sexig
Jag: Madde, det kommer en lärare...
M: Vem bryr sig, hon är också sexig


*N lägger upp bild på sig själv på Instagram*
N: Aaaaah... natural beauty.

På idrotten hade vi fotboll, och när vårat lag inte spelade satt jag, WP och WJ och pratade om massa grejor. bland annat mario bros, gosedjur, och flygplan.
Sedan på matchen:

WJ: Tänk flygplan!
*någon minut sedan, andra laget har gjort mål*
Jag: *drar ut armarna som flygplan* Ah! Vi tappar höjd!!


Lili: Jag skulle vara en fjäril, för jag är både vacker, lugn, och så äter jag bara god mat.

Alma: *säger något* Yassi
Yassi: Vem sa mitt namn?
Nils: Du lät precis som Inez där! (Inez brukar säga det som yassi sa)
Inez: Vem sa mitt namn? (från andra sidan klassrummet)


... vår klass är så random.

29 apr, 2015 18:53

Hängslebyxor
Elev

Avatar


Jag på Kennedy space center idag:
Vi behöver ju ingen audio guide, vi har ju pappa (han hade rabblat på i en halvtimme om någon raket)

Pappa: Jag äter så mycket för jag vet ju aldrig när jag får mat igen, vem vet, det kan ju dröja flera veckor!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F49.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc57l0oQSC1qclilyo7_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FyA8xHl.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F28f9caaebe51d7b37470d9e535df446d%2Ftumblr_mr27ixYb9Q1rrpj0jo1_500.gif

30 apr, 2015 03:40

1 2 3 ... 135 136 137 ... 328 329 330

Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta

Du får inte svara på den här tråden.