I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
"Har någon här någonsin varit i huvudstaden ! ? " säger jag frustrerat
13 jun, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Jenna blev medveten om Olivia som nu befann sig nära henne.
"It hurts so bad", sade Jenna med humor i rösten och ett leende på läpparna. En kommentar ifrån någon film hon sett i huvudstaden innan hon flytt den. Hela scenen hade varit så komiskt och just i det där tillfället så var det de enda som kom upp i hennes huvud. "Är du okej?" frågade Jenna och visste att hon själv inte var det. Cellen var fylld med minnen. Bara några meter ifrån sig hade hon sett sin bror torteras till döds vilket hade varit deras största misstag. Ilskan och hatet hade gett henne kraft, energin att motstå deras olika taktiker få att få henne att tala. 13 jun, 2013 22:04 |
|
5_lollipop_5
Elev |
"Gillra en fälla!" föreslog Fanny. "Om jag och Robin gömmer oss i gränden här så kan ni locka vakterna genom korridoren och låsa in dem i städskrubben vi gömde oss i förut! Nyckeln sitter i låset."
Iancorn <3
14 jun, 2013 15:54 |
|
Majis
Elev |
Jag log lite. Om Jenna kunde ta till med humor under detta tillfälle så förstod jag att hon kan klara sig länge.
"Ja du... jag ha ju mått bättre, men jag lever, så antar att jag är okej!" Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 14 jun, 2013 17:30 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Nej, du vet att jag aldrig har varit där Vanessa" bet Lissy tillbaka lika irriterat. "Men, ja en fälla kanske är bra. Om vi bara spänner upp en tråd en bit härifrån, så får vi hoppas på att någon snubblar på den. Det borde iså fall uppehålla dem" Men vart skulle de få tråd ifrån? Lissy tänkte efter en stund innan hon rev av en lång bit från sin tröja under uniformsjackan.
"Den här kanske vi kan använda?" sa hon och höll upp remsan.
17 jun, 2013 11:53 |
|
Shapiro
Elev |
((Ehm... Som vanligt har jag varit borta för mycket och har inte en aning om vad som händer, kan någon förklara lite snabbt?))
Four score and seven years ago... 5 jul, 2013 22:42 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
((Jaoo, Typ alla är i fängelset [Men alla är inte som fångar] Lissy, Vanessa, Fanny och Vera är med Robin. Vi jar hittat honom
5 jul, 2013 23:14 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Fanny började förklara sin idé.
"Om ni lockar på vakterna så börjar de springa efter er. Ni kan typ säga att ni behöver förstärkning med infångandet av Robin och mig. Jag och Robin gömmer oss här i gränden så vakterna springer förbi oss. När ni är borta låser vi upp cellerna och ni låser in vakterna i städskrubben. Puh... Ja, det var det..." Iancorn <3
6 jul, 2013 11:07 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
"Låter krångligt" sa Lissy "Men det är nog den bästa iden vi kan komma på nu...
((Lessen att det blev så kort, skriver från mobilen))
16 jul, 2013 15:38 |
|
Lolly0101
Elev |
-Jag är på , sade jag . När ska vi göra detta ?
--------- Skickat från min ipad 17 jul, 2013 09:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen