Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
leumas vän: Kurt är söt i allt.
Men jag älskade hans tid under Dalton. Troligtvis tack vare just en fanfiction som heter just Dalton. XD
14 apr, 2012 02:21 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Piggy: leumas vän: Kurt är söt i allt. Men jag älskade hans tid under Dalton. Troligtvis tack vare just en fanfiction som heter just Dalton. XD Sounds interesting. Kan du länka? 14 apr, 2012 02:38 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Piggy: leumas vän: Kurt är söt i allt. Men jag älskade hans tid under Dalton. Troligtvis tack vare just en fanfiction som heter just Dalton. XD Sounds interesting. Kan du länka? http://www.fanfiction.net/s/6515261/1/Dalton Varsågod!
14 apr, 2012 03:07 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Piggy: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Piggy: leumas vän: Kurt är söt i allt. Men jag älskade hans tid under Dalton. Troligtvis tack vare just en fanfiction som heter just Dalton. XD Sounds interesting. Kan du länka? http://www.fanfiction.net/s/6515261/1/Dalton Varsågod! Tack! Nu har jag något att läsa på fritiden! 14 apr, 2012 03:27 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av leumas vän: Haha, jag älskade när Kurt var en Warbler. Han var så söt i kostymen. XD Ja det gör jag också! Och jag saknar Blaine i kostymen också! ![]() ![]()
14 apr, 2012 12:24 |
|
EmahS
Elev |
Omg. The Glee Project Season 2, låt denna person vinna och vara med i Glee. Har sett 1 intervju och älskar personen!
Spoiler: Tryck här för att visa!
14 apr, 2012 12:48 |
|
ikka
Elev |
Apropå Warblers så var Blaine mycket snyggare när han hade sin uniform än vad han är nu.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
15 apr, 2012 16:37 |
|
GleeLover
Elev |
hejj! jag älskar glee !!!
finns det nån annan som tkr sebastian ser ond ut? 3 Jag älskar Glee!!!!!!! <3 http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdt5N3ngFnqvsFiUJmJJfJ2pC5fk44Ai-pxmyxlP2nGh2psSY- http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2aLdh91P1RIg0G1fUdtCzKIVXpnTSqYR9a0vJfYYWEJ8ZglX0_A 16 apr, 2012 17:49 |
|
adliitam
Elev |
16 apr, 2012 17:50 |
|
EmahS
Elev |
16 apr, 2012 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen