Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Du vet, jag bet vad det är <:Mössa. :3 Det är så mysigt att ha dem på sig. Men jag gillar ju vantar också! D: Jag väljer vönsar. (Figurera ut vad det är ni! XD) Jag brukar använda det ordet Goodie. :3 . .
22 sep, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Mössa. Speciellt min mjuka, fina, och gosiga mössa.
22 sep, 2012 21:41 |
|
LunaLove<3
Elev |
22 sep, 2012 23:13 |
|
MizzNina
Elev |
Vantar!!!
Det ligger alltid ett par vantar i fickorna på min vinterjacka. Jag fryser lättare om händerna, dessutom förstör inte vantar frisyren. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 sep, 2012 06:24 |
|
BlondaHermione
Elev |
23 sep, 2012 07:50 |
|
me.
Elev |
Vantar! Hatar att frysa om händerna.
23 sep, 2012 09:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Hmm ... Det blev visst en lite orättvis kamp det här, för jag måste nog också säga mössa, mycket för att jag tycker att det är så mysigt och för att man typ hela kroppen fryser om man inte har mössa. Och så kan vantar vara lite bökiga när man ska göra saker. Plus att jag stör mig på att det inte finns några s k "regnvantar" (dvs. några som inte blir blöta av vatten). Fast jag fryser iofs alltid om händerna på hösten och vintern så jag skulle aldrig klara mig utan vantar heller. Det är en svår fråga, helt enkelt.
Resultat i gårdagens fråga: 27-12 till mössa! OBS! Nu finns förstås en ny fråga i första inlägget. 23 sep, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag måste rösta på Snickers, bara för att den innehåller jordnötter och jag och pappa brukade alltid kalla Mars för en sån där Utan-Jordnötter-Snickers-Kopia
Nej men Snickers. För att den alltid påminner om min far. 23 sep, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Mars ♥ Det är bara det att man tröttnar på dem om man äter för många på en gång, men ja
23 sep, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
För att svara på den här frågan borde jag egentligen gå och köpa en Snickers och en Mars och jämföra dem (bra ursäkt att köpa choklad!)... men jag tror ändå jag vågar säga Snickers p g a jordnötterna!
23 sep, 2012 10:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen