The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sideswipe
Elev |
28 aug, 2012 14:58 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Jag vet nog inte om jag skulle kunna komma, skulle nog inte få åka till gränna direkt Hehe, okej Skrivet av Sideswipe: Mwhahahahahahaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! jag är Doctor X!!!!!!!!!!!!! Coolt, då Men hur kom den random skaen in? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 aug, 2012 16:42 |
|
amanda1104
Elev |
^Om ni är Doktor M och Doktor X blir jag Doktor A...
Majis: Jag har ingen aning.... Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 aug, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
doctor r here
28 aug, 2012 16:47 |
|
Majis
Elev |
Hehe, våra kodnamn? Ska vi ha detta som kodnamn? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 aug, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
isåfall är jag lonly random hades child
28 aug, 2012 17:05 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: isåfall är jag lonly random hades child Men är det inte kul om vi kör på Doktor gerjen? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 aug, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
ok doctor R
28 aug, 2012 17:14 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Majis: Ja det kan vi d. MHehe, våra kodnamn? Ska vi ha detta som kodnamn? xD Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 aug, 2012 18:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
28 aug, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen