Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 135 136 137 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Sideswipe
Elev

Avatar


Mwhahahahahahaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! jag är Doctor X!!!!!!!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m93puaKpj51rbxqcro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc06.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2010%2F070%2F4%2F8%2FIRON_MAN_2_suit_gif_by_petri5ied.gif Min Blogg!!

28 aug, 2012 14:58

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Jessica Tonks:
Jag vet nog inte om jag skulle kunna komma, skulle nog inte få åka till gränna direkt

Hehe, okej Men bara en spekulation


Skrivet av Sideswipe:
Mwhahahahahahaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! jag är Doctor X!!!!!!!!!!!!!

Coolt, då Jag är då doktor... M! (You can not guess why )

Men hur kom den random skaen in?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

28 aug, 2012 16:42

amanda1104
Elev

Avatar


^Om ni är Doktor M och Doktor X blir jag Doktor A...

Majis: Jag har ingen aning....

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 aug, 2012 16:45

Borttagen

Avatar


doctor r here

28 aug, 2012 16:47

Majis
Elev

Avatar


Hehe, våra kodnamn? Ska vi ha detta som kodnamn? xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

28 aug, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


isåfall är jag lonly random hades child

28 aug, 2012 17:05

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
isåfall är jag lonly random hades child

Men är det inte kul om vi kör på Doktor gerjen?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

28 aug, 2012 17:06

Borttagen

Avatar


ok doctor R

28 aug, 2012 17:14

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Hehe, våra kodnamn? Ska vi ha detta som kodnamn? xD
Ja det kan vi d. M

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 aug, 2012 18:42

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Doktor J här XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

28 aug, 2012 20:31

1 2 3 ... 135 136 137 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.