Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bågskytten kom hem från affären med lite chips
Vad sker i riket ikväll? Nån som vill dela chipsen med mig? 26 jun, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha chips =)
26 jun, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha chips =) *ger* Dipp oxå? 26 jun, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha chips =) *ger* Dipp oxå? Yes =) Chips och dipp är mumsigt :3 Ska vi se på nån film ihop? =D 26 jun, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha chips =) *ger* Dipp oxå? Yes =) Chips och dipp är mumsigt :3 Ska vi se på nån film ihop? =D Självklart :O vad vill du se? 26 jun, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha chips =) *ger* Dipp oxå? Yes =) Chips och dipp är mumsigt :3 Ska vi se på nån film ihop? =D Självklart :O vad vill du se? Va kuligt xD Vi kan väll se på något riktigt knäppt.....typ en julkalender. Julkalender på sommaren=knäppt ;P Greveholm kanske? ;D 26 jun, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha chips =) *ger* Dipp oxå? Yes =) Chips och dipp är mumsigt :3 Ska vi se på nån film ihop? =D Självklart :O vad vill du se? Va kuligt xD Vi kan väll se på något riktigt knäppt.....typ en julkalender. Julkalender på sommaren=knäppt ;P Greveholm kanske? ;D Låter spännande :O Jag kollade aldrig på det när jag var liten 26 jun, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill ha chips =) *ger* Dipp oxå? Yes =) Chips och dipp är mumsigt :3 Ska vi se på nån film ihop? =D Självklart :O vad vill du se? Va kuligt xD Vi kan väll se på något riktigt knäppt.....typ en julkalender. Julkalender på sommaren=knäppt ;P Greveholm kanske? ;D Låter spännande :O Jag kollade aldrig på det när jag var liten Nejmen :O då har du missat något^^ 26 jun, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
^
Får kanske ge det en chans nån gång :O Frågan e om man tkr det är bra nu när man e äldre 26 jun, 2012 19:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: mysteriet på greveholm tkr man alltid är bra ^ Får kanske ge det en chans nån gång :O Frågan e om man tkr det är bra nu när man e äldre ![]()
26 jun, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen