Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wrackspurt
Elev |
^jag kan räkna till att det där är mer än fyra?
Jag kramar: raven-för att säga hej på ett mer normalt sätt än jag gjorde förut :3 Ekkiis -för att du är så snäll att du brukar uggla med mig ♥ Korra och mrs.Tonks-de båda jag vill komma igång med de olika rollspelen. Kram på er! Don't worry, you are just as sane as I am. 20 jul, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Min dagens går till en speciell Mugglis vid namn Agnes men ni känner henne nog bättre som luna99!!! ♥ *kramisar* ♥
20 jul, 2012 22:55 |
|
Miss_Green
Elev |
20 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Åhhwii, DU FÅR OCKSÅ EN kRAMZZZ HarryPotterr-för att hon är jätterolig att uggleposta med och för att hon är AWESOME 20 jul, 2012 23:01 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Åhhwii, DU FÅR OCKSÅ EN kRAMZZZ HarryPotterr-för att hon är jätterolig att uggleposta med och för att hon är AWESOME Hehe, KRAMIZZ ;; ![]()
20 jul, 2012 23:02 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Pixie För att hon är bäst.
Nessilini För att du är fin, och gullig, och rolig, och bra, och cool. ^^ 20 jul, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Min dagens går till en speciell Mugglis vid namn Agnes men ni känner henne nog bättre som luna99!!! ♥ *kramisar* ♥ *Kram*♥ 20 jul, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Dagens kramar går till Victorie Weasly för hon skriver en jätte bra ff och till Luna Chang en allmänt flummig person & till LilyAbbot som är jätte rolig att rolla med
20 jul, 2012 23:52 |
|
Luna Chang
Elev |
^till mig??*förvånad*
Hej 20 jul, 2012 23:57 |
|
Ginny!!!!
Elev |
21 jul, 2012 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen