Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione626
Elev |
Skrivet av Hermione00: ^Jag håller VÄRKLIGEEN Med Men du e väll hemma nu så vi kan få mmer?Du borde skriva en bok om den här fanfictionen. Och...Det menar jag verkligen! Den är fanfictionen/boken skulle bli en stor säljare. Fundera på det... _______________________________________ Tyck inte synd om de döda, tyck synd om de som lever. Speciellt de som lever utan kärlek. -/Albus Dumbledore ♥ ![]() It's all Sting's fault
30 aug, 2011 15:42 |
|
melindaa
Elev |
3 sep, 2011 22:42 |
|
niji99
Elev |
Aa jag håller verkligen med
When I'm 80 years old, I'll be sitting in my rocketchair and read Harry Potter, my family will say to me ''After all this time?'' And I will say ''Always'' Läs min fanfiction Jasmine och den gyllne kvartetten! <333 4 sep, 2011 13:35 |
|
Ron
Elev |
Tack, inspirationen är inte på topp just nu tyvärr.. Men ska försöka skriva i veckan, vill få till ett bra kapitel så därför känns det trist att känna tvång till att skriva..
We're all wizards, even Ron. 5 sep, 2011 15:26 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Ron: Tack, inspirationen är inte på topp just nu tyvärr.. Men ska försöka skriva i veckan, vill få till ett bra kapitel så därför känns det trist att känna tvång till att skriva.. Ingen press, sötis ♥
Tumblr.
5 sep, 2011 15:27 |
|
Bling
Elev |
Skrivet av Ron: Tack, inspirationen är inte på topp just nu tyvärr.. Men ska försöka skriva i veckan, vill få till ett bra kapitel så därför känns det trist att känna tvång till att skriva.. Känn ingen press!
5 sep, 2011 17:00 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Ron: Ingen press♥♥Tack, inspirationen är inte på topp just nu tyvärr.. Men ska försöka skriva i veckan, vill få till ett bra kapitel så därför känns det trist att känna tvång till att skriva.. ♥ 6 sep, 2011 18:37 |
|
Savi
Elev |
20 sep, 2011 05:14 |
|
niji99
Elev |
Nej asså ingen press men senaste var för en månad sen. Börjar bli galen snart! ♥♥♥♥♥♥
When I'm 80 years old, I'll be sitting in my rocketchair and read Harry Potter, my family will say to me ''After all this time?'' And I will say ''Always'' Läs min fanfiction Jasmine och den gyllne kvartetten! <333 20 sep, 2011 18:04 |
|
Bling
Elev |
Skrivet av Ron: Tack, inspirationen är inte på topp just nu tyvärr.. Men ska försöka skriva i veckan, vill få till ett bra kapitel så därför känns det trist att känna tvång till att skriva.. Vad bra!
21 sep, 2011 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen