Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Potter<3
Elev |
till david:jag älskar dig. och saknar dig grymt mycket och längtar efter dig varje dag.
till killarna i klassen:sluta mobba mina kommpisar . till joanna:jag hoppas du mår bättre och det var jag som skvalrade och brättade att du skärde dig Soffan 23 maj, 2013 15:29 |
|
Siriusis
Elev |
Kära Caroline
Snälla, kan du hålla käften? Jag vet att du kanske har det svårt men måste du ta ut din ilska och skylla det på min ADHD? Kära Matilda Det är Amanda Kära Amanda N Du är ett indigobarn Hai 23 maj, 2013 16:08 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill inte sova ensam inatt Har en deppdag och sova känns bara sjukt jobbigt, som att sova för att dagen bara ska gå.....
E, vill du sova med mig inatt? 23 maj, 2013 20:14 |
|
Dramione99
Elev |
Jag älskar dig, din idiot. Du behöver inte vara perfekt. För jag kommer alltid vilja ha dig ändå. Du tar död på mig. ♥
23 maj, 2013 22:12 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
23 maj, 2013 22:32 |
|
dillen99
Elev |
Sluta titta sådär på mig, det får mig bara att vilja krama om dig. Men du har en tjej så sluta titta sådär på mig när jag redan sagt att jag inte känner något för dig längre! (Men det var en lögn men endå!) Fjärilarna börjar ju flyga igen när jag precis kollar upp på dig och märker att du redan sitter och stirrar på mig!
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 23 maj, 2013 23:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Varför undviker du mig? Är det bara för att jag har autism? Först, trodde jag att du ville vara min vän men nu ser du bara så konstigt på mig när du pratar med mig.
23 maj, 2013 23:18 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas att du försvinner för gott så att jag slipper dig och din inkompetens, vider.
24 maj, 2013 12:00 |
|
_Bella_<3
Elev |
24 maj, 2013 17:22 |
|
dillen99
Elev |
Okej, varför blockade du mig på Insta när jag inte gjort dig något? (Nu kanske ni tycker, ja hon måste ha gort nånting eftersom han blockade henne. Men jag har verkligen inte gjort något, bara sakt att jag gillade honom!)
Så snälla Arvid, sluta bete dig som om det aldrig har hänt för hellre besviken än undrande för resten av livet. Man mikham to ra dar aghosh giram <3 24 maj, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen