Vilken färg har du på din tröja?
Forum > Quidditchplanen > Vilken färg har du på din tröja?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gul och blå
2 aug, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
svart
2 aug, 2012 17:44 |
|
Irah
Elev |
2 aug, 2012 20:58 |
|
Freja
Elev |
Ljusblå
Everything is Dramione and nothing hurts. 2 aug, 2012 21:00 |
|
bluebirdflies
Elev |
Blå
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 2 aug, 2012 22:28 |
|
reckless
Elev |
Blå xD
CharmBlood26477 @ Pottermore 3 aug, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
Vit och så är det bamse på den och det står bamseklubben xD Fick den när jag var 7 år i egypten xD
3 aug, 2012 00:27 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
3 aug, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
En lila som det står ''New York Old Navy'' som jag köpte när vi var där
3 aug, 2012 11:00 |
|
Seriously
Elev |
Har på mig en OnePiece.
Den är mestadels grå, men även lite svart, vit och röd. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 3 aug, 2012 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen