The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Jo det ska vi XD
31 dec, 2011 12:37 |
|
carro78
Elev |
31 dec, 2011 12:39 |
|
Minidjuret
Elev |
?? Huh?
31 dec, 2011 12:40 |
|
Borttagen
|
någon som vill ha chips? 8D
31 dec, 2011 12:58 |
|
Minidjuret
Elev |
^
GE MIG! 31 dec, 2011 12:59 |
|
Borttagen
|
kanske det ;>
eller ska jag vara ond och äta upp det själv, huh? 31 dec, 2011 13:00 |
|
Borttagen
|
trodde du skulle gäå
31 dec, 2011 13:00 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag skulle gå, men sen kom chipsen!
31 dec, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Jag skulle gå, men sen kom chipsen! ... ô.ô Oh, på tal om chips... Jag hörde kras från mor's mun nyss... Ska nog leta lite i köket. owo 31 dec, 2011 13:03 |
|
Borttagen
|
mohahahaha >
jag kommer få jätteont i magen om ett tag, så mycket vitlöksdipp @_@ omnomnom *-* *ger en chips till Minidjuret* varsågod! c; jag fortsätter vara ond ja. 31 dec, 2011 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen