Harry Potter skämt
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: nej. det är väll inte du som har tagit en böna i örat och sen lakt tillbacka den Haha, nej det är det inte!
4 maj, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
vem det än är ligger illa till
4 maj, 2012 16:00 |
|
-Patronus-
Elev |
4 maj, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Så har någon kräkts på bönan med kräksmak då? xD Det är nästan ännu äckligare
4 maj, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så har någon kräkts på bönan med kräksmak då? xD Det är nästan ännu äckligare japp det är någon som har gjort det. och jag tror det är du som har gjort det 4 maj, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Why me?! Jag kräks i toaletten, inte på bönor xD
4 maj, 2012 16:08 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så har någon kräkts på bönan med kräksmak då? xD Det är nästan ännu äckligare Men den värsta då. Spoiler: Tryck här för att visa! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 4 maj, 2012 16:09 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Så har någon kräkts på bönan med kräksmak då? xD Det är nästan ännu äckligare Men den värsta då. Spoiler: Tryck här för att visa! Och: Spoiler: Tryck här för att visa! 4 maj, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
en ko har ätit en böna
och så har man skurit upp magen 4 maj, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
Okej okej. Nu håller jag på att kräkas på riktigt här. Vi avrundar med ett skämt:
Voldemort står och beundrar sin armé av dödsätare. Sedan säger han plötsligt: Varför har jag anställt en trupp av kannibaler för?! Okej den var dålig, men jag kom på den nyss ^^ 4 maj, 2012 16:50 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen