@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1 år med min pojkvän idag. HUR GICK DET ENS TILL?! (jag är en person som man knappt står ut med länge, och jag står inte ut med andra så värst länge heller, så detta är ett mysterium) Såg det på instagram men GRATTIS ♥
25 aug, 2013 16:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: alltså det är bara 6-8 veckor (kan hända vi har 2 veckor kök där emellan) jag sitter i ett klassrum och har såna lektioner, sen har jag IA (inlärning i arbetet) som är samma som praktik...i 8 veckor! Jaha.. Vi ska ha en veckas prao efter höstlovet.. Hej 25 aug, 2013 16:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: alltså det är bara 6-8 veckor (kan hända vi har 2 veckor kök där emellan) jag sitter i ett klassrum och har såna lektioner, sen har jag IA (inlärning i arbetet) som är samma som praktik...i 8 veckor! Jaha.. Vi ska ha en veckas prao efter höstlovet.. kul, vet du redan vart du ska fara då? 25 aug, 2013 16:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: alltså det är bara 6-8 veckor (kan hända vi har 2 veckor kök där emellan) jag sitter i ett klassrum och har såna lektioner, sen har jag IA (inlärning i arbetet) som är samma som praktik...i 8 veckor! Jaha.. Vi ska ha en veckas prao efter höstlovet.. kul, vet du redan vart du ska fara då? Jag har ingen aning xD Hej 25 aug, 2013 16:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: alltså det är bara 6-8 veckor (kan hända vi har 2 veckor kök där emellan) jag sitter i ett klassrum och har såna lektioner, sen har jag IA (inlärning i arbetet) som är samma som praktik...i 8 veckor! Jaha.. Vi ska ha en veckas prao efter höstlovet.. kul, vet du redan vart du ska fara då? Jag har ingen aning xD samma här, skulle gärna fara till någon sverigebåt (som Viking Grace), men de får man inte när man är underårig! 25 aug, 2013 16:54 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
25 aug, 2013 16:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Nordanhym
Jag måste säga ett extra tack för en av låtarna du tipsade igår! The Revenge Of The Innocent har hjälpt mig jättemycket♥ Hej 25 aug, 2013 17:02 |
|
Ginny00
Elev |
Kanske ska lägga upp min Dramione-oneshot i alla fall hehe men aaahh.. tvekar lite.
25 aug, 2013 17:20 |
|
stellaa
Elev |
ååååh inte ok att biljetterna till Håkans konsert är så sabla ÄCKELDYRA
jahaja, ses nån annan gång då Håkan ;__________; ![]() 25 aug, 2013 17:34 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså datorer...vad är det för skumma saker?!
Min dator ville inte starta först. Stängde av och startade igen men icket ville den starta ordentligt! Och sen ba, helt plötsligt så poff! Startar den.... Jadu, jag blir aldrig klok på det här x) 25 aug, 2013 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen