Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 13574 13575 13576 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Siriusis
Elev

Avatar


O.o
skrattade och mamma kom upp och trodde att jag hade blivit galen .____.

Hai

25 aug, 2013 15:47

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Men jag har endast fyra lektioner och två av dem är mediaproduktion och digitalt skapande. ♥


Jag går 8.20-15.30 imorgon..
Och har 6 lektioner..

Hej

25 aug, 2013 15:59

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Men jag har endast fyra lektioner och två av dem är mediaproduktion och digitalt skapande. ♥


Jag går 8.20-15.30 imorgon..
Och har 6 lektioner..

jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion

25 aug, 2013 16:29

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Men jag har endast fyra lektioner och två av dem är mediaproduktion och digitalt skapande. ♥


Jag går 8.20-15.30 imorgon..
Och har 6 lektioner..

jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion

Men du lagar ju mat

Jag måste sitta vid en skolbänk fem lektioner..
Enda praktiska lektionen vi har är idrott..

Hej

25 aug, 2013 16:30

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Men jag har endast fyra lektioner och två av dem är mediaproduktion och digitalt skapande. ♥


Jag går 8.20-15.30 imorgon..
Och har 6 lektioner..

jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion

Men du lagar ju mat

Jag måste sitta vid en skolbänk fem lektioner..
Enda praktiska lektionen vi har är idrott..

jo jag vet, hehe
men om 6 veckor hamnar jag oxå göra det!

25 aug, 2013 16:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Solkatten:
Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Men jag har endast fyra lektioner och två av dem är mediaproduktion och digitalt skapande. ♥


Jag går 8.20-15.30 imorgon..
Och har 6 lektioner..

jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion

Men du lagar ju mat

Jag måste sitta vid en skolbänk fem lektioner..
Enda praktiska lektionen vi har är idrott..

jo jag vet, hehe
men om 6 veckor hamnar jag oxå göra det!

Det är sant, men jag måste ju göra det redan nu

Hej

25 aug, 2013 16:33

Hedwig96
Elev

Avatar


Luna Chang jo
men det är bara i 6 veckor det med!

25 aug, 2013 16:36

baramin
Elev

Avatar


Har fått ett gratis gymbesök av skolan. Är det nog för att bli Arnold S eller?

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

25 aug, 2013 16:38

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Luna Chang jo
men det är bara i 6 veckor det med!

va?

Now I'm confused..

Hej

25 aug, 2013 16:39

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Hedwig96:
Luna Chang jo
men det är bara i 6 veckor det med!

va?

Now I'm confused..

alltså det är bara 6-8 veckor (kan hända vi har 2 veckor kök där emellan) jag sitter i ett klassrum och har såna lektioner, sen har jag IA (inlärning i arbetet) som är samma som praktik...i 8 veckor!

25 aug, 2013 16:46

1 2 3 ... 13574 13575 13576 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.