@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
O.o
skrattade och mamma kom upp och trodde att jag hade blivit galen .____. Hai 25 aug, 2013 15:47 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Jag går 8.20-15.30 imorgon.. Och har 6 lektioner.. Hej 25 aug, 2013 15:59 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Jag går 8.20-15.30 imorgon.. Och har 6 lektioner.. jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion 25 aug, 2013 16:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Jag går 8.20-15.30 imorgon.. Och har 6 lektioner.. jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion Men du lagar ju mat Jag måste sitta vid en skolbänk fem lektioner.. Enda praktiska lektionen vi har är idrott.. Hej 25 aug, 2013 16:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Jag går 8.20-15.30 imorgon.. Och har 6 lektioner.. jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion Men du lagar ju mat Jag måste sitta vid en skolbänk fem lektioner.. Enda praktiska lektionen vi har är idrott.. jo jag vet, hehe men om 6 veckor hamnar jag oxå göra det! 25 aug, 2013 16:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Jag går från 09:30-16:00 imorgon. Jag går 8.20-15.30 imorgon.. Och har 6 lektioner.. jag går 8:15-15:30 imorgon och har 1 lektion Men du lagar ju mat Jag måste sitta vid en skolbänk fem lektioner.. Enda praktiska lektionen vi har är idrott.. jo jag vet, hehe men om 6 veckor hamnar jag oxå göra det! Det är sant, men jag måste ju göra det redan nu Hej 25 aug, 2013 16:33 |
|
Hedwig96
Elev |
25 aug, 2013 16:36 |
|
baramin
Elev |
Har fått ett gratis gymbesök av skolan. Är det nog för att bli Arnold S eller?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 aug, 2013 16:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 25 aug, 2013 16:39 |
|
Hedwig96
Elev |
alltså det är bara 6-8 veckor (kan hända vi har 2 veckor kök där emellan) jag sitter i ett klassrum och har såna lektioner, sen har jag IA (inlärning i arbetet) som är samma som praktik...i 8 veckor! 25 aug, 2013 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen