@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av baramin: Det värsta jag vet är att jag bor på ett ställe utan möjligheten att köpa croissanter. Du får baka egna Det kunde ju varit värre, typ bott på ett ställe utan möjlighet att ha internet till exempel ![]()
25 aug, 2013 12:13 |
|
Siriusis
Elev |
Hur många kr är $109.95 ? wowoowo..
Hha, inte bra på sådant... eller är det samma som i kr? :o btw, sjukt sugen på att köpa detta halsbandet; ![]() Hai 25 aug, 2013 12:14 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Siriusis: Hur många kr är $109.95 ? wowoowo.. Hha, inte bra på sådant... eller är det samma som i kr? :o btw, sjukt sugen på att köpa detta halsbandet; 713.62 kronor är 109.95 dollar. ![]()
25 aug, 2013 12:19 |
|
Filuren
Elev |
Jag äter popcorn.
Jag tycker om popcorn. 25 aug, 2013 12:21 |
|
Dramione99
Elev |
orkar inte musikaltema i skolan på musiken nu. och orkar inte spela bas på does your mother know. och orkar inte producera en egen låt. och orkar inte med min profilgrupp. och orkar inte med att höra take a chance on me floppa fullständigt. förlåt att jag klagade.
25 aug, 2013 12:31 |
|
stellaa
Elev |
ok man vet att håret börjar bli långt när man kan sätta upp det i en liten boll på huvudet ♥ (med hjälp av ca 15 hårnålar men ändå)
![]() 25 aug, 2013 12:50 |
|
Siriusis
Elev |
25 aug, 2013 12:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tyri: Vart fan är min bh!!!??? Hahaa, min lille buse till hund brukar sno mina. x) Don´t ask me why! 25 aug, 2013 12:56 |
|
Winny Geasley
Elev |
Såg på HP and the Half-blood prince igår med storasyster, storebror och lillebror. De blev så irriterade på mig när jag om och om igen kom med kommentarer så som "så där är det inte i böckerna", "varför gjorde de så?" eller "det där var väl ändå en onödig sak att lägga till i filmerna..."
25 aug, 2013 13:02 |
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen