@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
någon här som kan malaysiska?
vill översätta detta; taun tok malas rsa nok molah kek. Khamis dk nak ke kl.. Balit kch agik 31st. Hai 25 aug, 2013 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, det heter det inte? Det var något annat.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Va. I Luleå? Skrivet av Borttagen: Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^ Göteborg?^^ Skeppet heter Göteborg Om du menar det stora som även Kronprinsessan åkte i? Det står Göteborg på den... 25 aug, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fast överallt på internet står det något annat...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, det heter det inte? Det var något annat.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Va. I Luleå? Skrivet av Borttagen: Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^ Göteborg?^^ Skeppet heter Göteborg Om du menar det stora som även Kronprinsessan åkte i? Det står Göteborg på den... 25 aug, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fast överallt på internet står det något annat... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, det heter det inte? Det var något annat.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Va. I Luleå? Skrivet av Borttagen: Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^ Göteborg?^^ Skeppet heter Göteborg Om du menar det stora som även Kronprinsessan åkte i? Det står Göteborg på den... Konstigt.... 25 aug, 2013 10:57 |
|
cikki
Elev |
Honungsvatten är goooooott. ^^
25 aug, 2013 10:58 |
|
tyri
Elev |
25 aug, 2013 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja :c Hittade dock en sida där det stod "Götheborg" ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fast överallt på internet står det något annat... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, det heter det inte? Det var något annat.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Va. I Luleå? Skrivet av Borttagen: Ska och titta på något skepp i stan idag + gå på marknad... ^^ Göteborg?^^ Skeppet heter Göteborg Om du menar det stora som även Kronprinsessan åkte i? Det står Göteborg på den... Konstigt.... 25 aug, 2013 11:01 |
|
Siriusis
Elev |
Hejdå folks, nu ska jag skita på mig... AMNESIA TIME!
Hai 25 aug, 2013 11:10 |
|
Nordanhym
Elev |
Andra delen av min nyaste HP FF ligger uppe på bloggen nu!
lovegoodpenelope.blogg.se ![]()
25 aug, 2013 11:28 |
|
baramin
Elev |
Det värsta jag vet är att jag bor på ett ställe utan möjligheten att köpa croissanter.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 aug, 2013 12:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen